Első 🖤

1.3K 29 11
                                    

Ma reggel az ébresztőmre keltem fel. 6 óra volt mert hát ma megyek a bátyámhoz és egyben a legjobb barátnőmhőz. Ki keltem az ágyból és a ki készített ruhákhoz mentem.

Nem vagyok az a szoknya típus de mégis fel vetem mert mért ne

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nem vagyok az a szoknya típus de mégis fel vetem mert mért ne... Miután fel öltöztem fogtam magam és a fürdőbe mentem, ott rendbe szedtem magam és le mentem anya a konyhában volt apa a nappaliban és azt hiszem várt engem.

-készen vagy?-kérdezte fel húzott szemöldökel.

-igen készen vagyok mehetünk-mondtam és meg fogtam a bőröndöm. (Amúgy meg már a többi cuccomat el vitték oda szóval nekem csak egy bőröndöt hagytak).

-Szia kicsim, vigyázz magadra és ne legyél rossz szót fogadj a bátyád nak-monta anya és adót két puszit aztán meg ölelt.

-rendben jó kislány leszek nem kell adogni-montam és én is meg öleltem majd be szálltam apa mellé aki el vit.

[........]

Most jelenleg itt állok egy nagy ház előtt. Egyedül lak itt? Vagy mi a szar?
El sétáltam az ajtóig és csengetem. KB 15 mp múlva nyílt is az ajtó.

-á hugica gyere be-tesékelt be a lakásba.

-neked is szia-mentem a nappaliba és le vágodtam a kanapéra.

-na milyen volt az út? - ült le velem szembe.

-hát fogjuk rá hogy jó-montam egy elég látható vigyorral az arcomon.

-gyere meg mutatom a szobád-fogta meg a bőröndöm. Fel mentünk, engem ott hagyot a szoba közepén. El keztem pakolni és mikor végeztem be feküdtem az ágyamba. Nem telt el 10 perc és már kopogtak az ajtón.

-Gyere!-kiáltottam ki.

-hugi jönnek a barátaim öltöz valami itthoni ruhába.

-hé tesa akkor jön a barátnőm is és itt fog aludni-mentem közel hozzá. Hát jó kicsi voltam melete a 160 cm-el hát na.

-Na azt lesheted-el akart menni de a kezénél fogva vissza húztam.

-Azt montam hogy jön a barátnőm is-néztem a szemébe.

-Ahj rendben-ment el unottan én meg vissza mentem a szobámba. Át öltöztem

Nagyon szeretem a lazákat

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nagyon szeretem a lazákat. Fel hívtam Hee-t. Fel i vete.

-szia ji!

-szia Hee nem akarsz el jönni hozzánk?

-deee

-akkor úgy gyere hogy holnap mész haza

-oki küld el a címet és ott vagyok.... Szia

-szia

Miután meg let a nagy beszélgetés a bátyám hangjára letem figyelmes hogy meg jöttek a barátai. Le mentem és 6 fiú ült a kanapén és a testvérem a fotelben velük szembe.

-őmm sz..sziasztok-integetem a kezemel.

-Fiúk ő itt a húgom Jiwoo, Jiwoo ők itt a barátaim Kook, Tae, Jimin, Hobi, RM és Jin-monta el a neveket. Azt hiszem Jin fel állt és melém jöt.

-Szia, gyere mennyünk főzni biztos hogy a tesód nem főzött-nevetett fel.

-P...persze mennyünk-montam dadogva. Hát ez nem igaz minek dadogok?

Nem telt el 20 perc és csengetek, tudtam hogy ki az ezért gyorsan futottam ajtót nyitni.

-Jiwoooooooo-ugrot rám, nem bírtam meg magunkat ezért hátra estem.

-MinHeeeee sziiiiaaaaa-montam nevetve.

-Őmm hallod Ji?-segített fel a földről.

-igen? - néztem rája.

-te miért vagy ennyi helyes pasival és házba?-nézet rám aztán én is meg fordultam és ott látam 7 fiút.

-ja hát ők a bátyusom barátai-montam a tarkom vakarva.

-ja oké amúgy-nézet rá Tae-ra-az a szemüveges fiú nagyon jól nézki-súgta a fülembe. Erre el keztem nevetni.

😈Yoongi szemszöge 😈

Annyira édes húgom van nem is hitem volna hogy egy ilyen szexy lánnyal kell legyek. Ahogy meg látam ma délben azt hitem el ájulok ahogy meg látam előttem egy mini szoknyában. Nagyon jó teste van, de majd 1 hónap múlva megy dolgozni. El jött a barátnője és mikor fel nevetet azt hitem el olvadok nagyon aranyos nem érdekel hogy a húgom nekem ő kell.

Csak akkor látam utoljára mikor 13 éves lehetet. Most meg irtó szexy let el se tudom hinni. A stílusa valami kurva jó. Pont nekem való. Ezelőtt fél órája mikor bele nézet a szemembe azt hitem el olvadok. Egy ilyen hugival áldott meg a jó Isten.

Arra letem figyelmes hogy én a fotelben ülök és meletem áll Ji ezért az ölömbe húztam, szegény nagyon meg ilyet ezért a melkasoba furtam a fejét.

Éreztem hogy el kezd fészkelödni az ölömbe ezért kicsi Yoongi elő bukkant. Na nem akarom meg baszni a testvérem nem nem.
Szerintem meg érezte Ji hogy valami keményen ülzért gyorsan fel szökött és barátnője kezét (szegény Hee el volt V-vel) és fel húzta szerintem a szobájába.

🖤Jiwoo szemszöge🖤

Meg éreztem valami keményet ezért gyorsnak fel szöktem és Hee kezét meg fogva keztem el húzni a szobámba.

-bazdmeg Ji pont el voltam Tae-val erre te fel hoztál ide

-apropó nem hoztalak mert jöttél a labadon és amúgy el kell mondanom valamit-ültünk le az ágyra.

-had halljam mit akarsz mondani?-nézet rám.

-na szóval azt hogy úgye meg álltam Yoongi melet és ő az ölébe húzott, a fejemet a melkasába nyomta és el keztem fészkelödni erre valami keményet éreztem meg-montam el ezt mind egy szuszra. Hee csak tátott szájjal nézet.

-hmm akkor a bátyád szerelmes beléd?

-az nem igaz alig vagyok itt és már ez történik, meg próbálom kerülni amennyire tudom.

-hát tesó szarul teszed - monta és fel állt hol alszom?

-velem elég nagy az ágyam

-oké.....-le fürötünk külön-külön pizsibe és az ágyba még hallotam ahogy nevetnek ezért nem tudtam el aludni de nem telt el 10 perc és már aludtam.....













ANNYEONG ❤️ itt is lenne az első rész ha tetszett akkor ⭐ +💬 jó éjt nektek...

Több mint testvér  (Min Yoongi ff.) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora