Már el telt két hét hogy itt vagyunk anyunál, vagy is csak én mert Yoongi vissza kelet menni a munka miatt ezért én szabadságot vetem ki hogy anyuval tudjak lenni.
Nagyon szeretem anyát ezért most gondoskodni fogok róla mert mindent meg adtak nekem és főleg a szeretetet. Yoongi és én, hát hogy is mondjam már egy hete hogy el ment innet és engem egyedül hagyott anyával, azóta kétszer beszéltünk de akkor is csak este és akkor is szia, anya hogy van? Te mikor jössz haza? Most mennem kell dolgom van, szia.Meg értem hiszen az idol-ság nehéz munka és úgy pont a modelkedés is hiszen meg kell tartanod a tested alakját és nem hizhatsz el. Már mind azon agyalok hogy ott hagyom az álom munkám és egy kávézóban fogok neki dolgozni és anyát ápolni, igen így fogok cselekedni, anya melet kell állnom, Yoongival csak testvérek vagyunk semmi több, biztos csak egy fellángolás volt az egész semmi több. Pedig én bíztam benne hogy lehet köztünk valami...
Meg álltam a hagyma vágásban ami ami nagyon csípte a szemem ezer százalék hogy azért folytak patakokban a könyeim. Gyorsan le törültem a szemem majd hallotam ahogy anya melém lép.
-kicsim el kell mondanom valamit- fogja meg a kezem majd húz a nappaliban, le ültet a kanapéra majd felém fordul: tudod nagyon hálás vagyok hogy itt vagy nekem, és tudom hogy Yoongival szeretitek egymást.
-anya normális dolog hiszen testvérek vagyunk, kell szeressük egymást- mosolygog rá.
-én nem úgy értem te butus- nevet rajtam - szerelmesek vagytok
-ez...ez nem is..is igaz cs...csak.
-shhh nem kell le tagadni azon az éjjelen hallotam mindent- kacsintot- csak azt szeretem volna mondani hogy valójában Yoongi nem a mi gyerekünk, ezt nagyon jól tudja ő is, az apja egy autó balesetben halt meg, az anya pedig nem lehet tudni hol van- fúj ki egy nagy adag levegőt majd folytatja- és amikor az anya el hagyta a várost arra kért meg hogy vigyázak rá, emlékszem Yoongi még nagyon pici baba volt.
Nyelnem kelet egy nagyon hiszen én mind végig abban a tudatban voltam hogy Yoongival testvérek vagyunk, de....nem
De még is sajnálom hiszen az apukája halot az anyukája pedig valahol a nagy világban van.
Fel álltam majd anyát ott hagyva írtam egy SMS-t Yoonginak.
El készítettem az ételt anyának majd miután ki tettem neki egy tányérba gyorsan fel öltöztem majd végig néztem ahogy anya meg eszi, majd miután meg ette el küldöt hogy mennyek ne mind annyit agodjak miatta. Majd miután vitatkoztunk egy sort el indultam egy parkba, ahol meg beszéltük hogy találkozunk.
Miközben mentem a park felé szerelmes párok mentek el mellettem ezért inkább le hajtott fejel folytattam az útam.
Amikor oda értem Yoongi egy padon ült, egy szál rózsával a kezében? Sokkoltan mentem oda Yoongihoz majd ültem le mellé....
Sziasztok új rész, nos az instagramot el készítetem:
Akit érdekel az kövessen be😉 ha tetszett vote+koment 💕
ESTÁS LEYENDO
Több mint testvér (Min Yoongi ff.)
FanficEgy lány aki a szüleitől el költözik a bátyájához. De idő közben a lány bele szeret a testvérébe és ez a szeretet viszonozva lesz.... ❗ Figyelem ❗ Káromkodás❗ 16+ 18+❗