Hetedik💯

913 21 7
                                    

Már a nyár is le járt nagy nehezen, a munkám az mindennapi, Yoongival el távolodtunk ezért gondoltam hogy ma este mikor haza ér egy vacsival ajándékozom meg.

^______^

Reggel mikor fel keltem, isteni illatokra keltem fel.
Fel keltem majd elő vetem valami kényelmes cuccot majd futottam le.

Yoongi volt nekem háttal és sütötte a palacsintát.

-Jó reggelt! - köszöntem majd le ültem az egyik bárszékre.

-Reggelt- nézet hátra majd vissza. Hogy tetszik nekem Yoongi? Egyszerűen bele vagyok habarodba.

-Ma képzeld szabadnapos vagyok, és ithon leszek egész nap nem fogok csinálni semmit- vigyoroddot el, rá néztem majd egy fél oldalas mosolytam vilantotam.

-Csak azt hiszed Min Yoongi- mentem majd vetem elő a porszívót és a többi cuccot.

-Ma segítesz nekem takarítani, ha tetszik ha nem- nosolyodtam el. Yoongi ála már a padlót surolta.

-siess nincs időm- mentem át öltözni.

^____^

-azt nem úgy kell te hülye kölök- néztem ahogy Yoongi a portörlöt seprűnek használja.

-hát akkor?- néz rám kérdőn

-Yoongi drágám avval port törlünk- tettem csipőre a kezem.

Miután mindenel meg voltunk, oda álltunk főzni.

-Áucs! - néztem le az ujjamra, és hát az egész ujjamat vér borítóta.

A csap alá tetem az ujjam és imádkoztam hogy Yoongs nem vete észre.

-lám a bibit- jöt a hátamba, magamba el gondoltam hogy a kezét a derekam köré teszi és meg ölel.

-hozom a sebtapaszt adig ülj le a kanapéra- le ültem majd vártam, pár perc múlva már ott volt meletem, rá rakta a sebtapaszt majd meg puszilta.

-k...köszi - húztam el az ujjam majd el fordítottam az ujjam.

Állam alá nyúlt majd maga felé fordítot, meg ijedtem mert csak pár centi volt köztünk és ekkor......










HALIII újra itt! 🤗 Nos az uncsim nagyon sok ideig itt volt és hát csak úgy volt egy hétig marad itt de hát abol let több is. Nos most itt van ha tetszett akkor ⭐+💬. 💕

Itt egy kép rólam mert mért ne XD 😂

Itt egy kép rólam mert mért ne XD 😂

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Több mint testvér  (Min Yoongi ff.) Onde histórias criam vida. Descubra agora