2 év el teltvével
2 éve hogy Yoongit a szemem elé se kívántam, amikor mindig látogatóba jöt én előte mindig el mentem valahova, legelsőnek nagyon nehéz volt ki verni Yoongit a fejemből és a szívemből. Most már Szöulban lakom, anya teljesen rendben van , ezért el jöttem, és most újra tudtam kezdeni a modelkedést.
Most is itt ülök Emma melet , az egyik sminkes és egyben jó barátnőm, valami ruha be mutató lesz ahol ott lesznek híres idolok meg minden.
Hé Ji! Figyelsz?- kérdezte a manegerem, egy jó pár ideig csak bámultam majd aztán bologadtam hogy igen.
Nos hát akkor a jövőhétre legyenek elő készítve a ruhák, jövőhét csütörtökön próba pénteken egy szabad nap és szombaton este 8tól kezdődik a műsor- nézet körbe a főnök- érthető?- mindenki bólogatott majd el indultunk a ki járat felé.
Jövőhét szombat
Ahj még egy óra és kezdődik a műsor, nagyon izgulok de lényeg az hogy a ruhák azok tökéletesek
Ezt a két ruhát fogom be mutatni ,tökéletesen illenek a testemhez. A smink , na hát a sminket azt meg kértem hogy legyen valami szelíd szóval ne legyen túlzás. A hajam az pedig be van hulámositva.
Még csak 5 perc van, és én vagyok a harmadik aki ki fog menni, és a piros ruhám egybe olvad a piros szőnyegel, egyfolytában huzogatom le a szoknyát túl rövid. Az élet nagy problémái. El kezdődött a műsor, volt már kék ruha volt bőrszínű és akkor most jövök én a piros.
Szépen egyenletesen ki huzot hátal lépkedtem, csak hogy közben meg néztem hogy kik vannak itt és az első sorban ült yoongi a 6 haverjával. Tekintetünk találkozot egy másodpercre de hamar el is néztem és szépen lassan el lépkedtem a színpad végéig, majd meg fordultam és vissza lépkedtem, éreztem mindenkinek a tekintetét rajtam , főleg a Btsnek.
Végre le járt az egész műsor, és most itt ülök az erkélyen és gondolkodom. Miért érzem azt hogy megint érzéseim vannak Yoongi iránt....
ESTÁS LEYENDO
Több mint testvér (Min Yoongi ff.)
FanficEgy lány aki a szüleitől el költözik a bátyájához. De idő közben a lány bele szeret a testvérébe és ez a szeretet viszonozva lesz.... ❗ Figyelem ❗ Káromkodás❗ 16+ 18+❗