Ott ültem az erkélyen és gondolkoztam, próbáltam lebeszélni magam arról hogy nekem nem lehetnek érzéseim iránta hiszen neki ott van az a lány, egy könnycsepp gördült ki szemeimből észre se vetem hogy zokogok, lépteket hallotam ezért gyorsan le töröltem könnyeimet majd vetem egy mély levegőt és meg fordultam, Emma állt ott.
Héj gyere a főnök meg beszélést akar tartani
Mi? Most?
Igen, szóval gyere ott van a BTS is- mosolygott, biztos tetszik neki valamelyik. El indultam , gyors lépésekben mentünk hiszen Emmanak biztos sok idő volt hogy meg találjon, mikor oda értünk mindenki ült vagy állt, Yoongi állt és volt egy hely drága Yoongi előt ahova Emma gyorsan le ültetett, bosszúsan néztem fel rá ő pedig csak vigyorgott.
Na de jó hogy itt vagy Ji, mi let az arcodal?- lépett oda a főnököm és nézegete az arcom majd a szemembe nézet- te sirtál?- suttogta , nem mondtam semmit ezért el ment majd el kezdte a beszédét.
Éreztem a hátamon egy tekintettet de nen foglalkoztam vele inkább aval foglalkoztam hogy ki az a lány aki be lépet az ajtón, valami új modell vagy mi?
A lány oda sétált Yoongihoz és adót neki egy arcra puszit amire Yoongi nem figyelt. Gyorsan el fordultam de már azt látam hogy Em nincs meletem és hogy valami papírt ír alá.
Najo az nem lehet , az biztos hogy a titoktartási papír amit én is alá kell írjak.
Ji meny- állít fel Em én meg tipegve oda lépkedek. Gyorsan alá írom és vissza mennék a helyemre de a kis csaj le ült oda amit Yoongi szúrós szemmel nézet ezért én el mentem a terem másik felébe neki dőltem a falnak és lecsúsztam a földre, szerencsémre már nem ruhában voltam ha nem át öltőztem mivel nem bírtam volna ki abban a hosszú piros ruhában. Em is oda jöt majd le ült mellém én fejemet rá döntöttem a vállára.
Őt akarom- sutogtam a fülébe- vele akarok lenni- folytak könnyeim a vállára.
Ssshhh ne sírj- simitot egyet fejemen, mindenki vonult már ki miután a BTS is alá írta a papírt. Emmel mi mentünk ki utoljára, de ki gondolta volna hogy a BTS egyik tagja ott fog várni az ajtóban. Em rögtön ott is hagyott .
Szia Jungkook vagyok- mosolygott rám én meg végig mértem.
Csak néztem tetovált kezét és gyönyörködtem benne.
Sz..szia én én Jiwoo vagyok- hajtottam le fejemet hiszen nem minden napi hogy egy ilyen jó képű pasi áll meg előted. El nevete magát én meg tarkomat vakargatva néztem rá. Nagyon aranyos....
Itt is lennék egy nagyon rövid részel, ha tetszik akkor ⭐+💬 😁✌
ESTÁS LEYENDO
Több mint testvér (Min Yoongi ff.)
FanficEgy lány aki a szüleitől el költözik a bátyájához. De idő közben a lány bele szeret a testvérébe és ez a szeretet viszonozva lesz.... ❗ Figyelem ❗ Káromkodás❗ 16+ 18+❗