✗0.1✗

4.5K 122 84
                                    

❝𝘚𝘪𝘳𝘪𝘶𝘴 𝘷𝘦 𝘑𝘢𝘮𝘦𝘴 𝘏𝘦𝘢𝘥𝘤𝘢𝘯𝘰𝘯❞

Birbirlerinin ilk platonik aşklarıydı diyebiliriz.

İlk Hogsmade gezilerinde, sonsuza dek arkadaş olmak için bozulmaz yemin etmeye çalıştılar. (Onlar için büyüyü yapmayı kabul eden birini bulamadı zavallılar)

İkinci yılda, James saçlarını uzattı ve gözlüklere ihtiyaç duymamak için gözlerini büyülemeye çalıştı, böylece aslında daha çok kardeş gibi görünebileceklerdi.

Koca götlü inekler. (Bunun ne alaka olduğunu bende bilmiyorum skdnfnndbxh)

Sırtlarını,omuzlarını,dirseklerini,her zaman,her yerde patpatlarlar. Bu onların sevgilerini göstermelerinin en yaygın yolu.

Ama elbette, saatlerce sarılma seansları da olur. Birbirlerinin yanında çok rahatlar.

Gece 3'te Quiddicth hakkında yüksek sesle tartışırlardı.

Yatakhanede daha yüksek sesle gece 3'te Quiddicth maçları yaparlardı... (Remus,eğer odada bir daha uçarlarsa süpürgelerini ikiye ayıracağına yemin eder.)

Sarhoşken yastık kavgaları..

"Potter Kardeşler" adlı bir karalama defterleri var. Burada fotoğrafları,anıları ve diğer arkadaşlarını biriktiriyorlar. Ama esas olarak onlar hakkında.

James,Sirius'un 13. Doğum gününde defteri aldı ve o zamandan beri hevesle dolduruyorlar.

Onlar harika mucitler. Çapulcu Haritası bunun için en iyi örnek. (Remus ve Peter da buna dahil)

Her şeyde son derece rekabetçiler -Kim en hızlı 3 şişe Kaymak Birası'nı içecek yarışması ve kim en hızlı ilk aşkını itiraf edecek yarışması-

Slytherin'lileri en çok hastane kanadına gönderen kişiler.

James, Sirius ve Remus'un ilk çocuklarının
vaftiz babası olmak için onlarla anlaşma yaptı...

*
*
*

Herkese selamlar,selamlarr.

273782738383. Kitabımı yazmaya karar verdim :>

İsim ve açıklamadan da gördüğünüz gibi kitapta Headcanon'lar ve Trash'lar bulunacak. Ve kitaptaki herşey çeviri olduğu için bazı cümleler devrik veya anlamsız olabilir.

Kitabı 70 bölüm yazdıktan sonra paylaşmaya başlayacağım. O yüzden istek bölüm vb. alamam.

Ağırlıklı olarak Jily ve Wolfstar bulunuyor. Hatta şunu söyleyeyim; Kitabı yazmaya başlamadan önce koyu bir Remadora shipperıydım fakat Wolfstar çevirileri yapmaya başladıkça değişmeye başladı dndnddndjndndxn.

Tşqödbb ⚰🍷

𝐦𝐚𝐫𝐚𝐮𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧,Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin