başlangıç....

133 14 12
                                    

Berk:Şu lanet olası şey nasıl başladıysa bitmesini istiyorum...

Can:Cinayetler mi, yoksa yaralanmalar mı, yada belkide intiharlar mı? Daha çok şey var ama midemi bulundırıyorlar...

Melis:Gerçekten bıktım, sonunda aileme zarar vereceğinden korkuyorum bu pisliğin.. daha tek mi çalışıyor başkalarıyla mı çalışıyor bilmiyoruz bile...

Tuana:Hey bakın ne diyeceğim geçenlerde bu katilin bir anne babayı öldürdüğünü duymuştum, bunu öğrenen kızlarıda intihar etmiş..

Berk:Umarım ucu bize dokunmaz...

Toprak:Gençler birşey buldum, internetde bu adamın 4 ay önce dolandırıcılıktan hapise atmışlar fakat avukatı sağlammış o yüzden çıkarmışlar. Ondan 1 ay sonra da yani 3 ay önce cinayete başlamış yani şuanki işi..

Cenk:Avukatı bayağa sağlam olsa gerek, dolandırıcılıktan normalde 1 yıl yatırırlar. Peki hiç mi hapise atılmamış cinayete başladıktan sonra.

Toprak:Hayır, cinayete başladıktan sonra aranmış ama bulunamamış bundan dolayı da hapise girmemiş bulunana kadar..

Melis:Şu polislerden nefret ediyorum hiçbir iş yapmıyorlar, anca sorguluyorlar ve kanıt bulmaya çalışıyorlar. Kanıt da bulamıyorlar sorgulayamıyorlar da. Devlet bunları boşuna işe sokmuş.

Tuana:Aslında adam işi biliyor, her gün birini öldürüyor yakalanmıyor da. Şuana kadar ben böyle katil görmedim, ya ben neden övüyorum katili??

Can:Hepimiz kafayı yedik gençler, hepimiz ayrı kafalardayız deliriyoruz. Biri de demiyorki biz arayalım, harbi ya biz arayalım polis düzgün yapmıyorsa işini.

Berk:Tek kelimem var nasıl yapıcaz?

Can:Ne nasıl yapıcaz el birliğiyle araştırma yapıcaz adamın yerini bulmaya çalışıcaz..

Toprak:Ben adamla ilgili araştırma yapmıştım eski karısı ile ilgili bilgiler var eski karısıyla iletişime geçebiliriz.

Berk:Has***ktir gaza geldim

Melis:Hemen mi geçicez iletişime anlamadım NOLUYOR LAN!!?

Tuana:Bende baktım şimdi gençler ******** de oturuyormuş kadın

Cenk:Beyler bayanlar, hazırlanın o zaman gidiyoruz...

BEŞ ARKADAŞ VS KATİL

sizce kadını bulabilecekler mi, yoksa yanlış bir adrese mi gidiyorlar...

Hepsi Yeni Bölümde SİZLERLEE.......

KATİL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin