Can:hassi*tir
Berk:lan şimdi katil bize nasıl bize ulaştı ona ulaşmaya çalıştığımızı nerden biliyor NOLUYO LAN?!
Melis:sakin olun.. bir yolunu bulucaz.
Tam o sırada Toprak onları görmüştü ve onların yanına geldi..
Toprak:ne yapıyorsunuz siz burda?
Tuana:şey Toprak biz sen acele gelince buraya merak ettik d-
Toprak:siz beni takip mi ettiniz?!
Can:kanka yanlış anladın bak Tuana ve Berk senin birşey yapacağını düşünmüş şüphelenmişler ve biz de geldik..
Toprak:tamam gidin..
Toprak böyle deyince bizimkiler dışarı çıktı
Berk:böyle davranmasına gerek yok biz sadece onu düşündük de geldik
Can:o kim lan?!
Melis:WTF?!
Tuana:noldu ya?
Can:şuraya bak..
Tuana:...bizi izliyor galiba...
Berk:hadi gidelim yoksa korkudan altima sıçacam
Can:gidiyor, takip etmemiz gerekiyor o katil olabilir..
Tuana:ama.. nasıl bulmuş olabilir bizi?!
Can:acele edin gidiyor!
Bizim ekip gizemli adamın peşindeyken Toprak:
Toprak:üzgünüm anne sizi koruyamadım yaralandınız..
Toprağın annesi:merak etme oğlum biz iyileseceğiz sen kendine iyi bak..
Toprak:baba iyi misin?
Toprağın baba:iyiyim oğlum iyiyim, sen varsın ya yanımda iyi olmaktan daha iyiyim
Toprak:sizi çok seviyorum bunu hiçbir zaman unutmayın
Toprağın annesi:bizde seni çok seviyoruz oğlum...
Toprak:kim yaptı size bunu, hangi acımasız pislik size zarar verdi?!..
Toprağın babası:haberlerde dolaşan katil..
Toprak:nasıl buldu sizi peki,neden siz neden başka biri değil?!..
Toprağın annesi:babanla markete gidiyorduk tam o sırada Ali amcan geldi. Onunla konuştuktan sonra bir adam arkamızdan yürüyordu. Biz şüphelenmedik o yüzden yürümeye devam ettik ama sonra bıçağı benim boğazıma dayadı kesti çok kanamadı ama çok az da kanamadı, babanın da koluna bıçakla 2 çizik attı Allah'tan ölmedik şükürler olsun Rabbim...(kan kaybından yani)
Toprak:peki buraya nasıl geldiniz..
Toprağın babası:bir kadın bizi gördü sonra ne yapacağını bilemeyince ambulansı aradı öyle geldik sonra da anne nin telefonundan en son aradığı sen mişsin seni aradı açmadın sonra sen aradın ışte böyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL
ActionBir katil,beş arkadaş ve garip olaylar. Hiç hazır olmadığınız kadar hazır olun çünkü bu beş arkadaşla bir macera başlıyor..