chapter: 2

1.1K 173 170
                                    

ධ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





"daha sonra düzenlenecek olan akşam yemeği ziyafetine hazır mısın? sonunda tüm katılımcılarla tanışma zamanın geldi." dedi sehun, kralın odasına doğru yürürken. seokjin yatağın üzerine oturmuş ve krallığın doğu kısmı için yeni planlar hakkındaki bazı yazıları okuyordu.

"yorucu bir gece olacak, ve erkenden ayrılırsam insanlar eminim ki dehşete düşecektir. ama iyi olmaya çalışacağım. sadece bir konuşma, sağlığımı incitmez değil mi?" dedi ve elindeki parşömen kağıtları yatağın yan tarafına koydu.

kral uykusundan uyandığı halde hâlâ uyku takımını giyiyordu. yanına gelen hizmetkarını reddedip daha sonra kendisini giyineceğini söyleyerek odadan çıkmasını istemişti.

"herkesin sizi beklemesi sizi baskı altında hissettirmese iyi olur. çoğu omegalar, hatta bazı alfalar bile the season başından beri kederle sizi bekliyorlar," dedi kraliyet danışmanı sehun ve seokjin bu dediğine kibarca kıkırdadı.

"onları nasıl tatmin edebileceğimi bilmiyorum ama en yetenekli veya en güzel omegaya aşık olma gibi bir durumum yok." dedi seokjin.

"bugün yönetim kurulu ile resmî bir toplantınız var, kıyafetlerinizin daha sonra hazır olmasını sağlayacağım. ayrıca lütfen, çok fazla nazik kelimeler kullanmayın." dedi sehun şaka yaparak ve eğilip, odadan ayrıldı.

seokjin'in tek yapabildiği ise sessiz ve isteksiz bir şekilde iç çekmek oldu.

-

taehyung öğleden sonra dörtte uyanmış, kendisi için süt banyosunun hazır olduğunu söyleyen hizmetçinin söyledikleri ile usulca kafası sallayıp yaklaşık bir saat kadar banyoda kalmıştı. ve hana kendisine mutfaktan bir bardak su getirene kadar vücuduna çeşitli yağlar sürmüş, saçlarını temizlemiş ve durulanıp kendisine ayrılan odaya ait olan banyodan çıkmıştı.

arkasından kapattığı tahta kapı küçük bir gıcırdatma ile titreşirken saçlarını kurutmak için aynalı şifoniyerin önüne gitmiş ve saçını bir çiçek aksesuarı ile süslemişti.

her zamanki gibi makyajını yaptığında gözlerinin biraz daha büyük görünmesini sağladı ve dudaklarında daha koyu bir kırmızı tonu elde etmek için hassas küçük dudaklarına renkli kohl gezdirdi. yanaklarını da somon rengiyle hafifçe boyadıktan sonra ellerine dirseklerine kadar uzanan dantel eldivenleri geçirmişti.

bugün ilk akşam yemeği vardı ve herkes gibi ondan da özenli olması bekleniyordu. ama taehyung her seferinde buraya boş bir amaçla geldiğini kendisine hatırlatsa bile bu tarz etkinliklere katılmadan önce gerginliği kanında kaynıyor ve sürekli dudaklarını dişleyerek kendini ele vermesine neden oluyordu.

be kind. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin