chapter: 4

1.2K 159 150
                                    

ධ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





taehyung saçlarını aynanın önünde fırçalarken, kafası karışık bir ruh haliyle kendi yansımasına bakıyordu. hemen arkasında hana onu izlese bile dikkati burada değilmiş gibiydi.

kralın onu kolayca övmesi kafasında yeşeren yeni karışıklıklardan biriydi. sadece bir kez performans göstermişti ve kral kendisine hemen iltifat etmişti. ve taehyung şu ana kadar kraldan iki kez iltifat almıştı. ilki görünüşü ile ilgili söylediği cümleydi. ve sanki omeganın daha önce hiç duymadığı, çok nadir bir iltifat gibiydi.

saçlarını fırçalamaya bırakıp, ayna süslemeli olan fırçayı şifoniyerin üzerine yavaşça bıraktı. bu öğleden sonra kral ile bahçede geçirdikleri tatlı anları anımsaması esmer yanaklarını gül pembesi renklere boyamıştı bile.

taehyung performansından sonra odadan ayrılmak zorunda kalmıştı çünkü kendisini gerçekten dolu hissetmişti. sanki annesi yanındaymış gibi, sanki onu hissediyormuş gibi olmuştu... ve bunların yanında üzerinde hissettiği kralın yoğun bakışları, kibar ve nazik sözleri, taehyung'un kapalı kalbine her an girebilecekmiş gibi olması omegayı korkutmuştu.

dürüst olması gerekirse onu içeri almak istiyordu. çünkü kral... gerçekten doğru hissettiriyordu. kendisine karşı dürüst duruyordu ve taehyung'un bir erkekten istediği tek şey buydu. içinde bulundukları koşullar ne olursa olsun her zaman kendisine sadık kalan birisini istiyordu. ve bunları düşündükçe de kendisini ikiyüzlü gibi hissetmesi onu boğuyordu.

düşüncelerine öylesine dalmıştı ki, hana'nın dikkatini çeken ama kendisinin duyamadığı kapı vuruşunu fark edememişti. hana çabucak efendisinin yanından ayrılıp kapıya yaklaştığında başka bir hizmetçi ile yüz yüze geldi.

"bu nedir?" hana elinde güzel sarı bir çiçek buket'i taşıyan omega arkadaşına pürüzlü sesiyle sordu. "bunu efendinize verilmesi istendi," diyip hediyeyi hana'ya uzatarak kapıdan ayrıldığında usulca başını sallayıp odanın içine geri döndü. taehyung'un bakışları aynada onun üzerindeydi.

"k-kış yasemeni..." dedi ayağa kalkarken. güzel buket çiçeği hana'dan aldı ve hayranlıkla sarı yapraklarına bakmaya başladı.

omega, ay ışığının altında çiçeğin gerçek güzelliğini görmek için odasındaki pencereye ilerleyip bir vazoyu suyla doldurdu ve pembe kağıda sarılı buketi açarken içinden çıkan küçük kartla istemsizce tebessüm etti.

gülüşün bu çiçekler kadar parlak olsun, sevgili omega.

kral nezdinde ona verilen ikinci hediyeydi ve kalbi zayıf olduğu için bütün bunlar karşısında titrekçe atmaktan kendisini alamıyordu. yaz gelmişti ve taehyung kralın bir kış çiçeğini nasıl bulduğunu bilmiyordu ama bu umursadığı şeyler arasında bile sayılmazdı.

be kind. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin