chapter: 6

1K 138 97
                                    

ධ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





the season at yarışları, etkinliklerde son akşam dansından önceki son gösteriydi. omega belle anısına düzenlenen bu etkinliklerde bu kez omegalar yerine alfalar kendi becerilerini sergilemek için ortaya çıkardı.

açıkçası taehyung artık etkinlikleri umursamıyordu. sadece alfanın harika binicilik yeteneklerini duymuştu ve bunu kendisi görmek için yarışmayı izlemeye gelmişti.

alfalar binicilik konusunda birbirleriyle yarışırken tribünlerde ise omegalar taktıkları çeşit çeşit şapkalar konusunda yarışırdı. en azından taehyung'un duyduğu gelenek buydu. omegaların at binme etkinliğinde güzel, rahat kıyafetler ve göz alıcı şapkalar giydiği söylenirdi, hatta bu yüzden sırf bu etkinliğe bu kadar çok katılım olurdu.

taehyung da aveca'nın resmî rengi olan lacivert ütülü gömleği, ispanyol paça yüksek bel pantolonu ve bordo beret şapkasını giyerek kralın kendisini desteklediğini gururla göstermeye çalışmıştı.

yine de seokjin kral bile olsa, yarışmalar çerçevesinde alfalar alfaydı ve kimseye bir üstünlük verilme hakkı diye bir şey söz konusu değildi. bu yüzden seokjin'in de tıpkı diğer alfalar gibi bütün enerjisiyle yarışacağını izlemek kalbinin göğüs kafesinde hızlı hızlı atmasına neden oluyordu.

şapkasını kendisi bizzat yapmıştı. basit bir şapka satın almış ve kendisi bizzat kenarlarına küçük çiçek desenleri dikmişti. hana ona güzel olduğunu ve diğerlerinden daha basit görünüp görünmediğini gerçekten umursamadığını söylediğinde aslında tek istediği şeyin seokjin'in onu desteklediğini bilmesi olduğunu fark etmişti.

ve şu anda tribünlerde jimin ile birlikte büyük bir heyecanla koşuyu beklerken en çok hor gördüğü kişiler listesinde ilk sıralarda olan adam tarafından çağrılana kadar keyfi gayet yerindeydi.

"taehyung?" diye sordu tanıdık ses ve ona seslenen kişiye dönmeden önce koyu saçlı arkadaşına devam etmesini ve hemen döneceğini söyledi. jimin her ne kadar şaşırmış bir şekilde kendisine baksa da ona sessizce kafasını salladı ve nazikçe taehyung için kalktığı yere şapkasını çıkarıp koydu.

taehyung kont namhyun'a döndüğünde gülümsedi halde hoş olmayan yüzüyle karşı karşıya geldi. "görüyorum ki sanki kralın eşiymişsiniz gibi aveca'nın resmî renkleriyle benzer şeyler giymişsiniz. oysa iki hafta sonra gerçekleşecek olan son akşam gecesinden sonra benimle evlenecek olmanız ne kadar da talihsiz bir durum." dedi kont ve taehyung bu söylediğinde samimiyetten uzak bir şekilde gülerek gözlerini devirdi.

"bunu düşünmeye devam edin." dedi taehyung. bir kez daha bileğinden yakalandığında kontun yanından uzaklaşmak üzereydi.

be kind. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin