bir sonraki teşekkürler bölümünü de lütfen okuyun! bir anket de olacak orada.
ධ
saf üzüntüden başka bir hafta olmamıştı. eğer ona böyle bir şans verilseydi seokjin odasından bile ayrılmazdı. çok az yemek yiyor ve arkadaşları onun için gün geçtikçe daha çok endişe ediyordu. kral, taehyung ile ilgili her konuyu hemen kapatıp, artık adını bile duymak istemediğini söylüyordu.
sözleri o gece sertti ama hepsi doğruydu. taehyung onları reddetmemişti bile. istediği tek şey esmer tenli olan güzel omeganın o geceki halini zihninden söküp atabilmekti.
omega çok kırılgan görünüyordu, ağlayarak kendini açıklamaya çalışıyordu. ve seokjin o an, ona onu gerçekten çok sevdiğini söylemek istemiş ama yapamamıştı. ona daha fazla zayıf yanını gösteremezdi.
çünkü bunu yaptığı için şu anda bu denli acı çekiyordu.
"kralım, delirmiş gibi sürekli sizi soran bir hizmetçi var. gardiyanlar onu tutuyor ama savaşıyor, sizi görmek istediğini bağırıp duruyor. kendisini hana olarak tanıttı."
seokjin kaşlarını çattı. insanların böyle bağıra çağıra saraya girme cesaretini bulmasından çok bu gelen kişinin kim olduğunu ve onu tanıyıp tanımadığını tartmaya çalıştı.
kapısının önünde bekleyen muhafıza dönmeden önce ahşap masadaki başka bir kağıdı daha imzaladı. vücudu takımının içinde gerilmeye başlamıştı.
"kimseyi görmek istemiyorum. onu gönderin ve geri gelmediğinden emin olun." dedi ve kraliyet muhafızının kafasını sallayarak odadan ayrılmasını izledi.
muhafız daha odasından bile ayrılmadan bahsettiği hizmetçi gözyaşları yüzünden aşağı akan bir halde içeri girdi.
seokjin şaşırmıştı. onun bu cesaretine ve en önemlisi de içinde bulunduğu hale. iki gardiyan hemen peşinden odaya girdi ve onu tekrardan odanın dışına çıkarmak için kollarından tutarak sürüklemeye çalıştı. alfa, gardiyanların onu tutma şeklinden incinmiş olabileceğini fark etti ve bu yüzden onlara kadını bırakmalarını emretti.
"bu ne cüret böyle?" dedi gözleri huzursuz bakışlarla kesişirken.
"ben hana, majesteleri. ben taehyung'un kişisel hizmetçisiyim."
hana... seokjin bu ismi hatırlıyordu çünkü taehyung birkaç kez onun hakkında konuşmuştu.
"pekala, benden ne istiyorsun?" dedi kollarını geniş göğsünün üzerinde çapraz geriye doğru yaslanırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
be kind. ✓
Fanfiction[tamamlandı] omega kim taehyung sadece kış çiçeklerini seviyordu ve alfa kim seokjin bunun nedenini merak ediyordu. omegaverse! royalty! 290420 - 040920