chapter: 5

1.3K 149 64
                                    

ධ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





"o odasında, bay jimin." dedi hana, kapının önünden çekilmeden öne diğer erkeğe eğilerek. omega iç çekti ve taehyung'un odasının içine girdi.

"aman tanrım!" jimin odaya girerken resmen şaşkınlıkla kalakalmıştı. bütün oda çiçek kokuyordu ve evi gibi koktuğu için nefret etmişti. doğrusu, evine, güney'e yakın bir yerde olmak istemiyordu. etrafına bakındığında çok sayıda çiçeklerle dolu vazo ve farklı buketlerle birlikte çikolata kutuları görmüştü. bakışlarını kalabalık arasından yatağa çevirdiğinde kimseyi göremedi.

daha sonra başını balkona çevirdiğinde aradığı omegayı gördü. koyu saçlı genç balkon kapısına doğru yürüyüp kapısını açtığında omegayı kitap okurken bulmuştu.

"jimin? burada ne yapıyorsun?"

"bu odanın nesi var? çılgın olmaya ve tüm çiçekleri almaya mı karar verdin? böyle gidersen güney bölgesi bütün çiçeklerini kaybedecek." dedi jimin ve taehyung kitabını kapatıp küçük cam masanın üzerine bıraktı.

"bunları ben satın almadım. kral gönderdi," dedi taehyung ve bu cümlesinden hemen sonra jimin karşısındaki sandalyeyi çekip üzerine oturdu.

"bana böyle bakmayı keser misin? sadece çiçekleri çok sevdiğimi biliyor, bu yüzden çiçek göndermeye devam etti." demişti genç, esmer omega ama jimin ikna olmamış bir şekilde karşısındaki zayıf bedene bakmaya devam etti.

"o halde generalin bunu sana vermemi istemesinin nedeni bu mu?" dedi jimin ve elinde tuttuğu kraliyet mührü olan mektubu omegaya verdi.

"ah..." dedi taehyung, uzatılan mektubu havada yakalayıp narin parmaklarıyla açmadan önce.

iyi günler. bu, doğu'daki bay kim taehyung'un bu gece düzenlenecek opera gösterisinde özel locamda bana eşlik etmesi için aciz, kişisel bir davet. lütfen güzelliğinizin özel locama giden koridorlardan geçmesine izin verin.

kraliyet majesteleri aveca kralı, kim seokjin.

"general, birisinin sana eşlik edeceğini söyledi ve ona bu mektubu göstermek zorundaymışsın. bu yüzden mektuba dikkat et... bunun dışında, kralla olan bu ani yakınlığın çok... nasıl desem... çok şaşırtıcı." dedi jimin ve taehyung karşısında şaşkınlıkla kendisinden bir cevap bekleyen omegaya bakarken mektubu katlayarak elinde sıkıca tuttu.

"general ile olan ilişkin benim için daha şaşırtıcı. seni küçük bir randevuya götürdüğünü duydum... kasabada." dedi taehyung ve koyu saçlı olan bu cümlelerle gözle görünür bir şekilde kırmızıya dönmüştü.

be kind. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin