ධkonakta taehyung'un bütün gününü geçirebileceği bir yer varsa, bu kesinlikle bahçe olurdu. biraz küçüktü ama taehyung, özellikle çiçeklerin sonuna kadar açtığı bahar aylarında burada zaman geçirmeyi seviyordu. şu anda kıştı ve bu yüzden çiçekler tam olarak çiçeklenemiyordu, yine de donuk ve ölü olan konağa inat çok renkli olmaları ironikti. büyük bir ihtimalle yakılıp yıkılan bu yeri daha güzel hâlâ getirmek için ellerinden geleni yapıyorlardı.
küçük omega zamanını bahçede geçirmeyi seviyordu, çünkü etrafı çiçeklerle çevrili olduğunda, sanki, bu hayatta hiçbir amacı olmadan yürüyen birine dönüşüyormuş gibi hissediyordu. annesinin hastalığı yüzünden ölmeden önce, tedavi süreci ailesi için çok ağır geçmişti. babası, büyük miktarda toprak sahibi olan bir efendi olmasına rağmen, tüm mülklerini para karşılığında diğer insanlara satmıştı ve bunların hepsini eşini hayatta tutmak için yapmıştı. yine de günün sonunda birinin daha uzun süre nefes alabilmesi için hiçbir şey yapamayacaklarını öğrenmişlerdi.
babası neredeyse tüm mallarını sattıktan sonra taehyung için miras olarak fazla bir şey kalmamıştı. ve geri dönmek, bir şeyler kazanmak, annesinin ölümünden sonra hayata tutunmak için fazla kederliydi
taehyung'un miras istediği söylenemezdi. köle olabilirdi, ya da hâlâ piramidin en tepesindeki bir insan gibi yaşamaya devam edebilirdi. küçük bahçesine, annesinden ona kalan tek şeye, geri dönebildiği sürece hiçbir şeye aldırış etmezdi.
bahçeleri hâlâ o zamanlardaki gibi güzel görünüyordu çünkü taehyung özel olarak bahçeyle ilgileniyor, herhangi bir hizmetçinin oranın yakınına gitmesine bile izin vermeden orayı koruyordu.
annesinden ona kalan tek hediyenin bozulmasını istemiyordu.
köşklerinin solmakta olduğunu söylemek belki de eksik kalıyordu. hızla kuma dönüşüp çöken bir yığındı ve taehyung bunun hakkında tek bir düşünceyi bile zihnine iliştirmeye izin vermiyordu. umurunda değildi. babası hayatına geri dönmek için bütün nedenlerini taehyung'a kitlemişti. taehyung onun umurunda değildi, onu bir sorumluluk olarak görmüyordu artık. tek istediği kendisine altın getirecek bir şeyler yapmasıydı.
ödeme yapmak için paraları olmadığından hizmetçileri onları terk ediyordu. neredeyse tamamı solup giden köşkten ayrılmıştı ve geriye sadece birkaçı kalmıştı. onlar da kalacak bir yer ve yiyecek yemek karşılığında ücretsiz olarak hizmet etmeyi kabul etmişlerdi.
bunlardan birisi de hana idi. annesi öldüğünde taehyung için anne yerini alan kişi. taehyung için anne figürü olan kişi ve şimdiye kadar bahçesine girmesine izin verdiği tek kişi.
taehyung doğmadan önce burada çalışmaya başlamıştı ve sadakati ile herhangi bir ücret almadan çalışmaya devam ediyordu.
hana bahçeye girmesine izin verilen tek hizmetçiydi ve aceleyle bahçeye girdiğinde, köşkün tek oğlu taehyung'u, annesinin en sevdiği bankta oturmuş kitap okurken buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
be kind. ✓
Fanfiction[tamamlandı] omega kim taehyung sadece kış çiçeklerini seviyordu ve alfa kim seokjin bunun nedenini merak ediyordu. omegaverse! royalty! 290420 - 040920