אז כדי להכניס אותנו לאווירה, דיסני משלבים הרבה מאכלים ססגוניים וטעימים. מדוע דיסני טורחת כל כך להשקיע באוכל?
יש הרבה מאכלים שיחרטו בזכרוננו בכל פעם שנחשוב על הסרט, כמו הbeignets מהנסיכה והצפרדע. יש גם כאלה שפחות.
אבל יש לשילוב המאכלים האלה בסרטים הרבה משמעות ומטרות.1. לדיסני חשוב להעביר בעזרת אמצעים בסרט את מקום ההתרחשות ומוצא הדמויות. כלומר אם הדמות גרמנית או ממוצא אפריקאי יהיו מנהגים ואווירה בהתאם. המאכלים הם דרך מצויינת להביע את זה. כל מאכל מותאם לסביבה שבה מתרחש הסרט. לדוגמא בסרט היפה והחיה הכלים מגישים לבל שהיא צרפתיה קרם ברולה וסופלה. מאכלים מאד צרפתיים.
2. האוכל משרה אווירה אגדתית ודימיונית. אני בטוחה שלרובכם יצא לפחות פעם אחת לפנטז לעצמכם על מאכל מושלם וטעים שאתם כל כך רוצים לאכול. אז כן חלק מהוויב הידוע של דיסני זה "your wishes come true". אין דרך יותר טובה מהבטן להגיע אל הלב לא ככה?
3. דיסני חווה לא מעט ביקורות על המראה של הדמויות שלה. בעיקר על הנסיכות. הן דקיקות בצורה בלתי נתפסת. בגלל הביקורת דיסני מחפשים מוצא בכך שהם מראים כי הנסיכות אכן אוכלות.
הן פשוט רזות באופן פלאי וקסום.4. כסף!
כמו שכבר הזכרתי הרבה אנשים אוהבים לפנטז על אוכל. אז דיסני שמגשימה משאלות מקימה ברחבי הפארקים שלה אלפי מסעדות בהשראת מאכלי דיסני.
זה אולי נראה לכם כמו אטרקציה טיפשית אבל המסעדות האלה מהוות קרוב ל50 אחוז מהרווחים של יורו דיסני ברחבי העולם. שזה הון תועפות.5. לא הרבה יודעים אבל הרבה ממאכלי דיסני נוצרו בהשראת הכותבים ועורכי האנימציה בזמן הארוחות. הארוחות שהם אכלו בעצמם שימשו השראה לארוחות בדיסני עד כדי כך שהם רשמו לעצמם את התפריט שלהם כדי שיהווה להם אופציות למאכלים גם בסרט.
אז מקווה שזה תרם לכם במשהו😉 עכשיו נעבור לחלק הכיף והמגרה יותר!!
YOU ARE READING
דיסני מציאות הפוכה
Krótkie Opowiadaniaאוהבים דיסני? הילדות שלכם בנויה עליו? זה הזמן לנפץ את האשליות. דיסני כמו שלא הכרתם מעולם.