4

4.7K 310 213
                                    

2 sene sonra

Jade koşarak büyük salonda yemek yiyen Fred, George ve Angelina'nın yanına gitti.

"Çocuklar seçildim!"

Hepsi ona şaşkınlıkla bakarken Jade gülümseyerek Angelina'nın yanına oturdu.

"N-ne? Nasıl yani şimdi seçmeleri geçtin mi?"

"Evet. Ne o Fred? Sevinmemiş gibisin"

"Hayır tabi ki sevindim bu harika birşey! Sadece şaşırdım"

Jade önüne bir tabak çekti ve yemeye başladı.

"Tebrikler Jade"

"Teşekkürler George. Seçmelere sizin de gelmenizi beklerdim"

"Tutucu olmak pek bize göre değil"

"Aynen. Seneye Vurucu olmak için seçmelere gireceğiz"

"Anladım... Biliyor musunuz Han geçen sene yıl sonu seçmelerine girmiş. Bu sene o da maça çıkacak"

Fred sahte bir şekilde gülümsedi.

"Bu harika. Pozisyonu neymiş?"

"Tutucu"

"O zaman belki şimdi onu düşman gibi görmeye başlarsın hm?"

"Ne demek istiyorsun Fred?"

"Onunla çok Fazla vakit geçiriyorsun Jade. Bak, o sandığın kadar iyi birisi değil. Ayrıca Slytherin'li"

"Her Slytherin'li kötü değildir Fred!"

"Öyle mi? Örnek vermek ister misin mesela?"

"Han!"

"O berbat birisi anla art-"

George elini ikizinin omzuna koydu.

"Fred. Biraz sakinleş"

Jade bakışlarını onlardan ayırıp yemeğine dönünce George ikizinin kulağına fısıldadı.

"Freddie ondan nefret ettiğini bu kadar belli etme. Ayrıca Jade hiçbir şey bilmiyor ona fazla yüklenme"

Fred derin bir şekilde nefes verip başını olumlu anlamda sallayınca George bu sefer de Jade'e döndü.

"Ondan hoşlanıyor musun Jade?"

Bu soruyla herkes George'a şaşkınca bakmaya başladı, Fred bile. Her ne kadar aklında hep bu soru olsa da ikizinin birden bunu sormasını hiç beklemiyordu.

"Saçmalama George! Han sadece benim yakın arkadaşım. Tıpkı sizin gibi. Ayrıca...Aşk sadece ahmakların inandığı bir şeydir ki ben asla inanmam!"

"Jade acaba aşktan korkuyor olabilir misin sadece?"

Jade tek kaşını kaldırdı.

"Olmayan bir şeyden mi korkacağım Angelina?"

Ve hızla masadan kalkıp büyük salondan çıktı.


Jade sonunda uykusu gelince ortak salondan ayrılıp yatakhaneye çıktı. Odasına girip kendini yatağına attı. Yemekte Fred ve George'un söyledikleri bir türlü aklından çıkmıyordu.Han'dan neden böylesine nefret ediyorlardı ki?

"Jade?"

Düşüncelerinden sıyrılıp yan yatakta yatan Angelina'ya döndü.

"Evet?"

"Sence Fred'in haklı olma payı var mı? Sanki Han'ı önceden tanıyor gibi konuşuyor"

"Nereden tanıyabilir ki? Bence öyle konuşmasının sebebi sadece Han'ı kıskanıyor oluşu"

"Ne? Fred onu neden kıskansın ki?"

"Bilmiyorum. Belki çok başarılı olduğu içindir. Ya da okulda popüler olduğu için. Sonuçta onu kıskanıyor. Yoksa neden sürekli ona nefretle baksın ki?"

"Bilemiyorum Jade...Bence yanılıyorsun"

Jade arkasını dönüp başını yastığına koydu.

"İyi geceler Angelina"

Angelina hiçbir şey demeden yorganının altına girdi ve gözlerini kapattı.


Eheh biliyorum bölüm çok kısa oldu ama gerçekten aklımdaki düşünceleri toparlayamıyorum. Aklımda milyon tane fikir vardı bu gün 5 bölüm yazarım diye oturdum ama 1 bölümü zor yazabildim saçmaladıysam affedin jwkfjdlşq

𝑺𝒉𝒆 𝑰𝒔 𝑵𝒐𝒕 𝑨𝒇𝒓𝒂𝒊𝒅- 𝑭𝒓𝒆𝒅 𝑾𝒆𝒂𝒔𝒍𝒆𝒚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin