27

2.4K 161 78
                                    

Fred kimsenin olmadığı kütüphanede masalardan birinin üzerine oturdu ve kollarını birbirine bağlayarak rafların arasında gezinip istediği kitabı arayan sevgilisini izlemeye başladı.

"Sen anlatacak mısın yoksa illa sormam mı lazım?"

"Ne? Neyi?"

"Isadora kim? Ve Han'la ne oldu da birden yakınlaştınız"

Fred hafifçe gülümsedi.

"Tamam anlatacağım"

Jade istediği kitabı bulduktan sonra sevgilisinin karşısına geçip oturdu.

"Han'dan başla"

Flashback

Şey bu arada...Sabah seninle bir konu hakkında konuşmak istiyordum. Kendini iyi hissetmiyorsan zorlamam ama..."

Fred yatakta hala baygın yatan Jade'e kısa bir bakış attıktan sonra göz yaşlarını eliyle sildi ve tekrar Han'a döndü.

"Peki tamam. Dışarda konuşalım"

Han memnunca gülümsedikten sonra revirin dış kapısına doğru ilerlemeye başladı. Fred'de peşinden geliyordu. İkili revirden biraz uzaklaşıp bir koridorda durdular.

"Fred ben- Bak...Okula başladığımdan beri aileme ne zaman seninle ya da ikizinle ilgili birşey anlatsam sürekli garip davranıyorlardı. Bir gün annem ağzından kaçırdı. Geçmişte sizinle sorun yaşadığımızı ve benim hatırlamayacak kadar küçük olduğumu söyledi. Ama tabi ki inanmayıp kendime zihin silme büyüsünün tersini uyguladım ve..."

Fred şok olmuş bir şekilde Han'ı dinlemeye devam ediyordu.

"Yani her şeyi-"

"Evet, hatırlıyorum. Bak...geçmişte yaptıklarım gerçekten utanç verici, biliyorum. Ama ailemin yaptığı daha da beter. Ben sadece...Beni affetmeni istiyorum. Çocukça bir hata yaptım ve, özür dilerim"

Fred ve demesi gerektiğini bilmiyordu. Bunun olacağı aklına bile gelmezdi. Kendi kehanet küresi bile Han'ın ondan özür dileyeceğini söylese gülüp geçerdi. Ama şimdi...

Han burukça gülümseyerek elini uzattı.

"Lütfen artık aramız iyi olsun. Eğer istersen seni ve Jade'i hiçbir şekilde rahatsız etmem. Yanınıza bile gel-"

Fred hızla kendisine uzatılan eli sıktı.

"Önemli değil Han. Ah, biliyor musun? Seni asla ama asla affetmeyeceğimi düşünürdüm. Ama sadece bir özür duymam yeterliymiş..."

Flashback end

"Vay be...Ee sonra?"

"Bizimle takılmasının sorun olmadığını söyledim"

"Ciddi misin? Yani onu gerçekten içinden gelerek affettin"

"Önemli olan sadece hatasını anlamasıydı. Herkes ikinci bir şansı hak eder, değil mi?"

Jade kocaman gülümseyerek elini sevgilisinin yanağına koydu.

"Fred...Mükemmel bir kalbin var"

Fred de elini sevgilisinin elinin üzerine koydu ve hafifçe gülümsedi.

"Herneyse, şimdi gelelim diğer mevzuya. Isadora kim?!"

Fred birden kıkırdamaya başladı.

"Sandığın gibi birisi hiç değil. O diğer potter. Harry'nin ikizi"

"Ne?! Y-yani o, o mu? Yani şey bir ikizi olduğunu biliyordum ama onun Isadora olduğunu bilmiyordum. Ama o Slytherin'li?"

"Evet. Sanırım bu yüzden, ya da başka bir sebepten de olabilir, Harry ona biraz mesafeli davranıyor. Ama şu sıralar iyi gibiler"

"Ya, buna sevindim"

Fred hafifçe gülümsedi.

"Benim kardeşim gibidir. Her şeyini anlatır, ciddi anlamda her şeyini...Ve tanısan sen de onu çok seversin. Çok iyi anlaşacağınıza eminim. Kesinlikle ama kesinlikle Blair gibi birisi değil"

"Umarım..."

Fred'İn birden aklına gelen şeyle yüzündeki gülümseme silindi.

"Jade..."

"Evet?"

Fred parmaklarını nazikçe sevgilisinin yüzündeki morluklarda gezdirdi.

"Canın çok yandı mı?"

Fred'in bu sorusuyla Jade'in gülümsemesi de buruk bir hal aldı.

"Ş-şey...Çok değil"

Fred kesinlikle inanmamıştı. Ama yine de üstelemedi.

"Herkes senin ne kadar güçlü olduğunu konuşuyor. Madam Pomfrey yüzündeki morlukların direnmenin sonucunda olduğunu söylüyor"

"Ama acımıyorlar, cidden"

"Biliyorum. Ben sadece...Seni ilk o şekilde görünce...Gerçekten çok korktum"

Jade kocaman gülümsedi.

"Ama bak şimdi ikimiz de iyiyiz, değil mi? Önemli olan da bu. Artık böyle hüzünlü şeyleri konuşmayı bırakalım da beni Isadora'yla tanıştır, hm?"

Fred dolu gözlerini eliyle ovuşturup sevgilisine gülümsedi ve yerinden kalkıp onun da kalkması için elini uzattı.

Ofofofo bu kitabı final yapacağım için öyle mutsuzum ki...Ama merak etmeyin daha önümüzde en az, bakın en az diyorum, 5 bölüm var

Bu arada isadoralily_potter ile kitaplarımız paralel gidiyor. Onun kurgusuna göre de Fred, Jade ve diğerleriyle Isadora arasında 1 yaş var.

𝑺𝒉𝒆 𝑰𝒔 𝑵𝒐𝒕 𝑨𝒇𝒓𝒂𝒊𝒅- 𝑭𝒓𝒆𝒅 𝑾𝒆𝒂𝒔𝒍𝒆𝒚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin