Sirk Gösterisi

2.2K 70 7
                                    

Evde yalnız televizyon izliyordum,  birden kapı çaldı kalkıp  kapıyı açtığımda kimse yoktu. Sadece yerde bir zarf duruyordu. Alıp içeri girdim açtığımda içinden sirk gösterisi bileti çıkmıştı. Bunu almak için çok uğraşmıştım ama biletler tükenmişti. Bugün doğum günüm olduğu için, kesin  annemin  bir sürpriziydi. Gösteri zamanı bugün akşamdı .Hazırlandım ve yola çıktım. Gösteri yerine geldim dışarıda bekleyen adama  biletimi gösterip içeriye girdim. Kendime bir koltuk seçip oturdum, içeride çok fazla kişi yoktu o yüzden istediğim yere geçebilmiştim. Gösteri başladıktan bir süre sonra sahneye palyaço çıktı. Elinde kırmızı bir torbayla şu tek tekeri olan bisikletiyle etrafta tur atmaya başlamıştı en sonunda durdu sahnenin önüne geçip elindeki kırmızı torbayı yavaş, yavaş açmaya başladı. İçinden ne çıkacağına  merak ediyordum. En sonunda açmıştı, açtığında  bağırmaya başladım torbanın içinden insanların kesilmiş kafası çıkmıştı, onları alıp sanki birer topmuş gibi atıp geri yakalıyordu.  Etrafımdaki insanlara baktım onlarında  hepsi kanlar  içinde kafaları kesilmişti  koşarak dışarı çıktım. Midem çok bulanıyordu.  Polise gidip her şeyi anlattıktan sonra sirk gösterisinin olduğu yere geldik. Ama bu nasıl olur? Panayırdan iz bile yoktu,onun yerine eski neredeyse yıkılacak olan bir harabe duruyordu. Araştırıldığında aslında böyle bir gösteri olmamış, biletlerde satılmamıştı. 


KORKU DİYARI /YAŞANMIŞ KORKU HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin