1

47.5K 144 5
                                    

Ben Taner, yirmi yaşında hala ailesi ile birlikte yaşayan genç bir erkeğim. Benim başımdan geçen bu hikaye birkaç hafta önce babamın artık yaşlanmış olan ve tek başına ev işlerine yetişemeyen hizmetçimiz Fatma teyzeye yardım etmesi için yeni Ayşe isminde bir hizmetçi işe almasıyla başladı. Hizmetçi benden en fazla birkaç yaş büyük, çok güzel bir kadındı. İşe yeni girmesine rağmen annemle gerçekten iyi arkadaş olmayı başarmıştı, hatta babam da ona bir miktar zam yapmıştı, maddi durumumuz iyi olduğundan bu pek sorun   bizde. Kadının güzelliği karşısında büyülenmiş gibiydim, ona ilgi duyuyordum ve bu ilgiyi ister onunla kurduğum bazı diyaloglar sırasında isterse de bakışlarım ile istemsiz bir şekilde belli ediyordum. Kadın muhtemelen bu ilgimi anlıyordu, başlarda bu ilgiyi saklamayı denesem de zaman geçtikçe umursamayarak sürdürmeye devam ettim. Ailem etrafta olduğu zamanlarda ona karşı mesafeli bir şekilde davranıyor, hitap ederken ismiyle değil "Abla" diye hitap ediyordum, o da bu durumun farkında olarak aynı şekilde sık sık kullandığı "Canım" tarzı hitapları kullanmıyordu. Anne ve babam birşey anlamasa da Fatma teyze bu durumun varkındaydı, her olan şeyi anneme anlatmasına rağmen muhtemelen işinden olmamak ya da bunun öyle büyük bir olay olmadığını bildiği için birşey demiyor sadece bazen gözleri ile bizi süzüyordu.

🍓 Hizmetçim🍓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin