Kadın yataktan kalkarak üzerine ince bir gecelik aldı, ben kendime engel olamayarak "Giyinmene gerek yoktu aslında" dedim, kadın göz ucuyla beni süzdükten sonra hafifçe tebessüm etti ve geceliği üzerinden atarak mutfağa gitti. Karşılıklı kahvaltı ettikten sonra, kadın "Benim işe gitmem gerek" diyerek yerinden kalktı, bileğinden yavaşça tutarak kendime çektim "Seni ben bırakırım merak etme" dedim, kadın kafasıyla onaylandığını göstererek "Sen işine git, ben dolmuşa atlar gelirim eve" hafif bir duraklamanın ardından "Ayrıca işsiz biriyle sevgili olamam" dedi. Ayağa kalkarak onunla yüz hizasına geldim, elimi saçında gezdirirken "Sevdiğim kadının işe dolmuşla gitmesine izin verecek değilim, sen hazırlan ben taksi çağırırım" dedim, gözlerini kısarak bana karşı ateşli bir gülümseme fırlattı "Seni tatlı şey" diyerek giyinmek için yatak odasına gitti. Ben çoktan hazırlanmış çıkmak için onu bekliyordum, sonunda çoğu zaman işe giydiği kıyafetleri ile yanıma geldi, kıyafetleri oldukça sade duruyordu, onu süzdüğümü görünce gülümseyerek "Bana her seferinde böyle bakarsan, sonunda bu durumu birisi fark edecek" dedi, gözlerimi ondan ayırmadan "Büyüleyici bir kadınsın, elimde değil" diye cevap verdim. Kapıyı açıp evden çıkarken kadın cebinden bir anahtar çıkararak bana verdi ve "Benim senin evin, beni ihmal etmeyi aklından bile geçirme" dedi. "Benden artık kurtulamazsın" diyerek anahtarı cebime attım ve birlikte evden çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍓 Hizmetçim🍓
Short StoryZengin bir ailede dünyaya gelen genç bir adamın evin hizmetçisi ile korduğu yasak aşk çemberi. Bu hikayede kimse masum değil.