2

37.4K 120 6
                                    

Evden çalıştığım için günümün çoğunu kendi odamda çalışarak geçiriyordum, babamın şirketinde çalıştığım için pek yoğun bir işim yoktu ama yinede işlerimi bir an önce bitirmek istiyordum. Ben çalışırken odamın kapısı çaldı ve Ayşe ablanın "Girebilir miyim?" diyen güzel sesini duydum, bu gün odamdan pek çıkmadığım için onun işe gelirken ya da evde görmemiştim, "Gir" dedim neşeli bir sesle. Kadın bana çay getirmişti, çayı bilgisayarımın yanına koyarak tebessüm etti ve "Çayın yanında birşey istermisin?" diye sordu, ben "Yok, ama umarım çayı sen yaptın?, Aramızda kalsın Fatma teyze senin kadar iyi çay yapamıyor" dedim espirili bir şekilde, kadın hafifçe gülerek "Merak etme canım ya ben yaptım çayı" dedi. Çaydan bir yudum aldıktan sonra "Çok güzel olmuş" dedim,  kadın "Beğenmene sevindim" diye karşılık verdi, kadın güzelliğinden gözlerimi alamıyordum, onunla daha fazla konuşmak için bahane arıyordum "Şey sende kendine bir çay al gel böyle yalnız oturmaktan sıkıldım, hem sohbet ederiz biraz" dedim, kadın "Çok isterim ama şimdi iş saatinde doğru olmaz" diyerek hafif yüzünü buruşturdu. Ben istemsiz bir şekilde tebessüm ederek "Tamam ama şuanda burda tek yetkili benim ve size istediğiniz kadar izin veriyorum" dedim, kadın kasların devirerek güldü ve odadan çıktı, birkaç dakika sonra elinde bir fincan çayla birlikte içeri girdi. Babam işte ve annemde arkadaşlarının yanında olduğu için baya uzun sohbet etme fırsatı bulduk, ona bilgisayarda yaptığım işi anlattım, gülüşmeler, espiriler derken zaman su gibi geçti. Bir ara Fatma teyzenin kapı aralığından bizi izlediğini gördüm, benimle göz göze gelince hemen gitti.

🍓 Hizmetçim🍓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin