Sınıf Gezisi

37 14 26
                                    

Kaan ve Tuğçe bana okulu ince ayrıntılarıyla gezdiriyorlardı.

"Eeee nasıl buldun okulu?". Boğazımı temizleyerek "Çok beğendim" derken ilerdeki sınıflardan bir gitar sesi duydum.

Adımlarımı hızlandırıp dikkatimi müziğe verirken arkadan Kaan'ın sesini duydum. "Müzik dersimiz var ama öğretmen sadece bize bilgi veriyor,bu ise seçmeli derslerden biri" dedi. Ve son olarak da köprünün altindaki kantine doğru gittik.

Okul binasının içinden yemekhane'ye uzanan bir köprü vardı ve gerçekten okul muhteşemdi. Özellikle de spor salonu...

Kantinde boş masalardan birine oturduk ve biraz sohbet ettik normal şeylerden felan... Adının Emir olduğunu öğrendiğim bizim sınıftaki  çocuk bize doğru gelip Kaan'a dönerek "Selen çok üzgün, şimdi napacaksin? " derken gözlerinden öfkeli olduğu belli oluyordu.

Gerçekten merak etmiştim . Selen niye üzgün ve neden Emir gelip bunu Kaan'a söylüyordu.

                                      *

Okul bitti ve eve gelip yarın olan Çanakkale Gezisi için hazırlık yapmaya başlamıştım. Orda 2 gün konaklayacaktık.

Hazırlıklarımı bitirip biraz kitap okuduktan sonra uyudum.

                                  *
Sabah saat 8:00 'da okulun önündeydik. Herkes sırasına göre oturuyordu ve benim yanımda da Kaan vardı.

"Cam kenarına geçmek ister misin?" yine o gülünce ortaya çıkan gamzeleriyle bana gülümsedi. "Senin için sorun olmazsa evet" . "Benim için sorun olmaz" . Teşekkür ettim ve yerime geçtim.

Selen Yıldırım

Kaan yeni gelen kızla beraber oturuyordu. Tabii ki banane bundan ama sanırım güzel bir sohbetin içindelerdi Kaan bir şeyler anlatıyor kız da kahkaha atıyordu. Cidden sinirim bozuldu.

Selin cama bakan kafasını bana doğru çevirerek "Bir sorun mu var?" diye sordu  . Selin benim küçüklükten beri en yakın arkadaşımdı.  Aileme bile açmadığım sırlarımı Selin'le rahatlıkla konuşurdum. O da aynen bana karşı...

Ona sıkıntılarımı anlatır ,beni dikkatle dinler ve bir psikolog edasıyla bana tavsiyeler verirdi. Özellikle Kaan konusunda...

Ama Kaan beni görmüyordu, belkide görmek istemiyordu. Bana önceden arkadaşım gibi davranırdı. Şimdi ise hiçbir şey...

Bu düşünceler aklımı kemirirken , onlara bakmamayı gezinin keyfini çıkarmayı düşünüyorum. Umarım iyi bir gezi olur.

Selin'le birlikte "doğruluk mu cesaretlilik mi? " oynamaya karar verdik ama sorun şu ki birbirimizin her şeyini biliyorduk . Bu yüzden eminim ki İkimizde cesaretlilik diyecektik. 

Şişesiz oynuyorduk bu yüzden taş kağıt makas yaparak kazananın kaybedene sormasına karar verdik.

-Taş kağıt makas

Kaybetmiştim.

-D mi ? C mi ?

-C

-Ama yapıcaksın söz ver

-Tamam söz .

-Hmmm Kaan'a fake hesaptan mesaj atmanı istiyorum yada şu yeni kızı da işletebilirsin.

-Kaan olmaz bu yüzden yeni kızı seçiyorum. Eeee ne yapıcam ona...

Kaan ve yeni kız bizi duyabilirdi bu yüzden Selin bana mesaj olarak anlattı.

(Yeni bölümü nasıl buldunuz?)

(Sizce Selen,Çağla ' ya ne yapacak?)

Oylamayı ve yorum atmayı unutmayıııııın 🌸🌸

Kendinize iyi bakin <3





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dostluk AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin