12 yaşındaki Mark anlatıyor
Aslında gün güzel başlamıştı. Akşam Sanalara misafirliğe gitmiştik evlerimiz yan yanaydı. Büyüktü ailelerimizin anahtarları birbirimizden vardı. Sanayla odadaydık ve yanımızda Jin de vardı. Oyun oynuyorduk. Jin Sanayı seviyordu. Bende seviyordum. Sanada beni seviyordu. Bunu bilmenin nedeni Momo ile konuşurken yanlışlıkla ağzından kaçırmıştı. Sana kızarmıştı. Jinde yanımızdaydı ve bunu duyunca Momo'ya bağırmaya başlamıştı. Neyse bu konuyu geçeyim.
Kutu oyunu oynuyorduk. Sana, Jin ve benim aramızda oturuyordu. Bu durumdan mutlu gibiydi. Sevilmek güzel tabiki ama Sana uzak dur. Jin Sanaya daha da yaklaştı. Sanatı kolundan tuttum ve kucağıma düştü Sana şok olmuştu. Onu vantuz gibi sardım. Jin şok olmuştu ve oda samanın kolundan çekmeye başladı. Sonra bir çığlık patladı.Sana:Yeterrr!!
Anında Sanayı bıraktım Jin de bıraktı. Sana ayağa kalktı ve devam etti.
Sana: Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz?
Sorununuzu bensiz çözüm tamam mı?Mark: Sana beni sevdiğini söyledi düşsün artık aramızdan Jin.
Jin: Söyle Sanada görsün kimi seviyorsun.
Sana: Bakın ben daha sekiz yaşındayım biz bunlar için çok küçüğüz.
Mark: Tamam o zaman Jin yarın arka sokakta teke tek buluşalım. Bakalım dayak yiyince sananın yakasından düşecek misin?
Jin: Buluşalım kaybeden bir daha Sananın yanına yaklaşmayacak.
Mark:Tamam.
Yarın sabah
Sananın anlatımıyla:Markı arıyordum ama etrafta yoktu. Jini aradım oda yoktu. Birden aklıma Mark ve Jinin dün akşam ki konuşmaları geldi. Hemen arka sokağa girdiğimde Jin kanlar içinde yerde yatıyordu. Mark elinde bıçakla beni fark edince yüzüme bakmaya başladı.
Mark:Sana hayır göründüğü gibi değil ben yapmadım.
Mark: Ben sadece onu engellemeye çalıştım.
O anın şokuyla kalakaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan_Marksana
FanfictionHemen arka sokağa girdiğimde Jin kanlar içinde yerde yatıyordu. Mark elinde bıçakla beni fark edince yüzüme bakmaya başladı. Mark:Sana hayır göründüğü gibi değil ben yapmadım. Mark: Ben sadece onu engellemeye çalıştım. O anın şokuyla kalakaldım.