Sananın anlatımıyla
Bunu görünce çok şaşırdım. Mark dönmüştü. Yaşadığımız olaylardan sonra Mark Amerika'ya gitti. Kore'de olduğunu biliyordum. Çünkü onu araştırıyordum. O benim ilk ve tek aşkımdı. Benim matematik dersim kötüydü ama Mark için düzeltmevilirim. Ders boyu marka bakmaya çalıştım. Çıkmadan önce lise son derslerinden yarın Quiz yapıcağını söyledi. Hayır yarın kadar yakın olamaz. Mark hoca sınıftan çıkınca bende peşinden gittim ve elindeki kitapları aldım. Beraber öğretmenler odasına yürümeye başladık.
Sana: Hocam size birşey sırabilir miyim?
Mark: Evet
Sana: Beni hatırlıyor musunuz? (Bunu çekinerek söylemiştim)
Mark: Bunun hiçbir önemi yok Sana. Ben çoktan geçmişi unuttum. Sende öyle yapsan iyi edersin.
Bizim okulumuzda her öğretmenin kendine ait odası vardır. Biz Mark hocanın odasına girdik. Ben kitapları masanın üzerine koyup odadan çıktım. Sınıfa girip düşünmeye başladım. Jihyo ve Daniel sınıfın en akıllı öğrencilerini bu nedenle Jihyonun yanına gittim.
Sana: Jihyo bana matematik çalıştırır mısın?
Jihyo: Sana iyi misin ateşin falan mı var. Gel bir revire gidelim.
Sana: Ya jihyo birşeyi yok benim. Sadece liseye kötü başlamak istemem.
Jihyo: Çocukluk aşkın Mark o mu?
Sana: Nereden anladın?
Jihyo: Bana anlattın ve tüm fotoğraflarını ezberlettin.
Sana: Tamam çalıştır o zaman beni.
Jihyo: Hayır Daniel söz verdim. Beraber yemek yiyeceğiz.
Sana: üf Jihyo
Jihyo bunu dedi ve gitti. Bende bana ders çalıştırması için Mark hocanın yanına gidip özel ders almaya gittim.
Ama odaya girdim ve içerde yoktu. Çıkarken çantasına çarptım. Toplarken içinde günlüğünün olduğunu farkettim. İnsan niye okula günlüğünü getirirki. Neyse bende günlüğü açıp sayfaları çekmeye başladım. Yarısına kadar gelmişti ki kapı açıldı. Mark girmişti. Bende tüm kitapları topladım ve çantasına koydum. Günlükle beraber. Çıkarken ;Sana: Özür dilerim hocam. Ben sadece getirirken bir kitap düşürmüştüm. Onu koyarken bunlar oldu. Affedin.
Mark: Tamam. Çıkabilirsin. Sakatlıklarının benden uzakta yap.
Bunu deyince çıktım sinirlendim. Pislik büyüdükçe odunlaşmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan_Marksana
FanfictionHemen arka sokağa girdiğimde Jin kanlar içinde yerde yatıyordu. Mark elinde bıçakla beni fark edince yüzüme bakmaya başladı. Mark:Sana hayır göründüğü gibi değil ben yapmadım. Mark: Ben sadece onu engellemeye çalıştım. O anın şokuyla kalakaldım.