kan2

119 18 5
                                    

Markı anlatımıyla

O jine haddini bildiricem. Arka sokağa girdiğimde Jin orda beni bekliyordu.
Mark: Jin gelmeni hiç beklemiyordum.

Jine bunu söylediğimde elindeki bıçağı farkettim.

Mark: Jin o bıçakla birşey yapmayı düşünmüyorsun dimi?

Jin: bu kadar korkma Mark sana birşey yapmayı düşünmüyorum.

Mark: ne yapacaksın o zaman?

Bunu dediğimde bıçağı kendi karnına doğru döndürdü ve sapladı. Jinin yanına koştum. Önünde dizlerinin üzerindeydim. Ağlıyordum.

Mark:Jin lütfen ölme.

Aynı anda elimle kanı durdurmaya çalışıyordum. Bıçağı çıkardım. O anda Sana geldi

Mark:Sana hayır göründüğü gibi değil ben yapmadım.

Mark: Ben sadece onu engellemeye çalıştım.

Sana sadece bana şaşkınca bakıyordu.

Mark: Sana hadi yardım çağır.

11 yıl sonra
Markın anlatımıyla

Öğretmen olmuştum. Bu zamana kadar ne oldu peki bir hiç. Biz bu olaylardan sonra ailemle buralardan taşınmıştık. Artık Kore'de değil Amerikadaydım. Zaten burda önceden yaşadığım için arkadaşlarım yanımdaydı. Onlarla beraber mezun olmuştuk. Tabiki en sevdiğim dersin öğretmeniydim: Matematik. Ama atandığım yer Kore'de bir üniversite idi. Bunun için Kore'de bir ev tuttum. Annem giderken çok ağlamıştı. Şu an uçaktan iniyordum. İndiğimde annem mesaj atmıştı. Ona cevap verdim. Bir taksi çevirdim. Okula doğru yola çıktım. Okula vardığımda müdürün yanında birkaç evrak hallettim. İlk dersime girecektim. 13-C girdiğimde herkese selam verdim.

Mark: Ben Mark Yi En Tuan(derken tahtaya da yazıyordum.) Artık sizin Matematik öğretmeninizim. Sizin gibi bende bu okula yeni geldim. Şimdi yoklama alacağım. Dedim ve yoklama kağıdına baktığımda ilk gördüğüm isim
"Minatozaki Sana"

_____&
Oy vermeyi unutmayın sizleri seviyorum

Kan_MarksanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin