V.

9 1 0
                                    

♡Adri♡

Ráno jsem vstala brzy a rozhodla se, že holkám připravím prášky, vodu a tak dále...

Vešla jsem do obýváku, který byl spojený s kuchyní a myslela, že chcípnu hanbou.

Na rozloženém gauči ležela Veruu zabalená v dece s...

NIALLEM!!!

OMG!!! Niall Horan!!!!

Nevěděla jsem, co mám dělat, a tak jsem se zkrátka rozeběhla za Nicole.

☆Nicole☆

Vzbudila mě Adri.

Byla jsem jen v županu, ale bylo mi to jedno...

,,Nico, potřebuju pomoc... Veruu je v obývaku s klukem... Na posteli..."řekla.

,,Hmmm..."zvedla jsem se a šla do obýváku.

,,Tak copak zase za čůráka leží na našem gauči?!"zařvala jsem, že to museli slyšet i sousedi z intru.

Najednou se zvedla Niallova hlava.

,,Uhm... Já... Se omlouvám..."začal se trochu vrtět a vzbudil tak Veruu.

,,Nialle?"vyprskla jsem a začaly se mi vybavovat útržky včerejška.

Veruu se probudila.

,,Uhm... Neječ... Bolí mě hlava..."unaveně nás obeznámila a vylezla z pod deky, protože už se jí podařilo obléct si spodní prádlo.

,,Budete tu stát nebo jako co?!"křikla a následně se chytla za hlavu, stejně jako Niall a já.

,,Veruu... Podáš mi tričko?"ukázal Niall z pod deky.

,,Já jdu udělat snídani... Dáš si vajíčka, že jo?"zeptala jsem se Nialla.

,,To já nebudu ruš-"

,,Už jseš tady tak si dáš s náma..."oznámila jsem mu a šla do kuchyně udělat omeletu.

Mezitím se probudila Mary a Viky.

Poznala jsem to tak, že Viky byla slyšet v koupelně a na něco nadávala.

,,Co tu řveš?"zaslechla jsem naštvanou Adri a pak málem kolabující Viky.

Taky jí bolela hlava.

A zvracela... Teď jsem to zaslechla.

Najednou přiběhla Adri táhnoucí za ruku Vikynu.

,,Můžete mi někdo vysvětlit tohle?!"křičela.

Viky měla na čele:

LT: 4859 4759 23

,,Jooo... Počkej... To jí napsal Louis Harryho liháčem na čelo svoje číslo..."ještě jsem včera evidentně tak moc zlitá nebyla.

To jsem si ale vzpomněla na svoje předloktí.

,,Jo... Uhm... Já mám Zaynovo a Harryho číslo..."pokrčila jsem rameny a věnovala se omeletě.

Niall se oblékl, stejně tak Veruu a všichni se posadili ke stolu.

Dala jsem všem omeletu a sobě chleba...

Nejím vajíčka... Teda až na knedlíky s vajíčkem. Jinak když je to omeleta, na tvrdo, na měkko, na hniličko, míchaná atd. tak to prostě nežeru...

Všichni se pustili do jídla.

Když jsme se nasnídali, Niall rychle opustil náš intr a zmizel.

Against The Midnight | 1DKde žijí příběhy. Začni objevovat