Je to dva týdny od mého incidentu s Louisem a Harrym.
S Louisem jsme nejlepší kámoši a s Harrym... Kamarádi? Asi...
Byla jsem sama doma.
Viky byla s přítelem v kině, Veruu byla u kluků s Niallem, Mary šla se Zaynem na rande a Adri byla u přítele.
Byla poslední dobou taková smutná a stěžovala si, že jim to spolu moc neklape, ale věřím, že se to spraví...
A taky jsem vám neřekla, že Mary teď randí se Zeem. No, líbila se mu a kluci ho konečně dokopali k tomu ji pozvat na rande.
Měla jsem jít s Louisem ven, ale něco mu do toho vlezlo, takže jsem malovala návrh nějakého obrazu, co nasprejujeme.
Najednou jsem uslyšela ránu a klíče v zámku.
Šla jsem se podívat.
Otevřela jsem dveře a přede mnou stála...
Adri... Ale od krve zlitá Adri...
Popadla jsem její ruku a hodila si ji okolo ramen tak, abych ji mohla podpírat.
Táhla jsem ji dovnitř a dveře zabouchla nohou.
Posadila jsem ji na gauč a přinesla ji vodu.
Pak jsem vzala dezinfekci a začala ji ošetřovat rány.
,,Zlato? Co se ti stalo? Máš natržený ret, monokla na oku, několik šrámů na čele a tvářích, modřiny na rukou..."vyjmenovávala jsem její zranění.
,,Já... Nemůžu... Bo-jím se... Tak... jsem to sko-nčila."koktala a vzlykala.
Sedla jsem si vedle ní a objala ji.
,,Neboj... Vše bude v pořádku... To ti udělal on?"zeptala jsem se.
Kývla.
Další bouchání na dveře.
Mnohem agresivnější...
,,Adriano!"bylo slyšet tlumeně zpoza dveří.
Adri se skrčila.
,,Neboj..."špitla jsem a zvedla se.
Došla jsem do kuchyně a popadla nůž.
Nezamknula jsem a dveře byly na nic... Když nebyly zamčené daly se otevřít... I z venku.
Otevřel.
Postavila jsem se do dveří mezi předsíní a obývákem.
Vešel dovnitř.
,,Uhni mi z cesty!"křikl.
Pevně a odhodlaně jsem stála na svém místě.
Strčil do mě.
,,Co tu chceš?!"křikla jsem na něj, když se blížil k Adri.
,,Chci Adri vzdychající moje jméno!"křikl a já k němu přiběhla a natlačila ho na zeď, opírajíc se o ní.
Nastavila jsem mu nůž blízko ke krku...
,,Takže... Teď kladu rozkazy já!"křikla jsem.
Muž nahlas polkl a já mu ještě víc pohrozila nožem.
,,Teď odejdeš, nikomu o tomhle ani necekneš, jinak tě nahlásím na policajty za znásilnění a vloupání se do bytu, a hlavně, už se tu nikdy neukážeš a necháš Adri na pokoji, jasný?"v očích mi skákaly strašidelné jiskřičky.
Muž kývl hlavou.
Pustila jsem ho a on zbaběle utekl pryč.
Odložila jsem nůž, zamkla a posadila se zpět k Adri.
ČTEŠ
Against The Midnight | 1D
FanfictionCo se stane, když se potká pět bláznivých holek na střední? A co hůř... Když jsou dvě z nich directionerky...? Příběh vypráví o pěti dívkách, které se pomocí soutěže a YouTube dostanou jako kapela mezi své idoly... Nadále je v příběhu popis jejich...