Je to šest dní od toho, co Niall pozval Veruu k nim.
Mezitím byl i u nás.
Už jsem si dvakrát volala s Louisem.
A teď tomu nebylo jinak...
,,No... A Niall se zmiňoval, že by vás chtěl představit..."prohlásil a pak si uvědomil, že to asi neměl říkat.
,,Aha..."smála jsem se.
,,Říkal, že dneska můžete přijít... Prý už to psal Veruu..."řekl.
,,Tak... Já to řeknu holkám... Díky za pozvání..."usmála jsem se, což on neviděl.
,,Pro kámošku cokoliv..."zasmál se.
,,Ou... Tak teď nevím, jestli mám brečet, když jsi mě tak vyfriendzonoval..."řekla jsem smutně a pak jsem se začala smát.
,,Prosimtě... Nevyfriendzonovala si náhodou posledně ty mě?"zasmál se taky.
,,Možná..."ušklíbla jsem se.
,,Nialle! Drž hubu hergot!"zařval.
,,Hele, tak já už vás nebudu rušit... Tak čus, jo a platí ta chlastačka v sobotu?"zeptala jsem se na závěr.
,,Jasný a zvu tě..."řekl.
,,Ale víš, že to není rande... Nemusíš mě zvát..."zasmála jsem se.
,,Vím, ale stejně, byl to můj nápad a ubalil jsem tě do toho, takže to za tebe zaplatím..."řekl a já viděla, jak se usmívá...
,,Tak ještě jednou díky, ahoj."típla jsem to.
Vyšla jsem z pokoje a zamířila do obýváku.
Možná se ptáte, jestli taky chodíme do školy.
Jo... Ale to je kurva nepodstatný...
,,Niall nás zve všechny ke klukům... Ale vy zase nepůjdete..."plánovala si Veruu.
,,Hm tak to smůla, mám domluveno s Louisem, že přijedu a oni čekají na nás na všechny takže... Bohužel..."mlaskla jsem si.
Probodla mě pohledem.
,,Výhody dobrých přátel..."ukázala jsem na hovor od Louise.
,,Mrcho..."odsekla a šla do pokoje.
Mrkla jsem na holky a otočila se, směr moje zašívárna.
V pokoji jsem otevřela svůj šatník.
Hm...
Kamarád, továrna, malý děcko, andílek, můj celebrity crush...
Hm... Jo vezmu si tohle...
Co si vybraly holky bylo relativně nepodstatné, protože všechny máme svůj styl a nosíme skoro furt to samý...
Jakože to tak vypadá... Ne, že bychom to nepraly...
ČTEŠ
Against The Midnight | 1D
FanfictionCo se stane, když se potká pět bláznivých holek na střední? A co hůř... Když jsou dvě z nich directionerky...? Příběh vypráví o pěti dívkách, které se pomocí soutěže a YouTube dostanou jako kapela mezi své idoly... Nadále je v příběhu popis jejich...