علی کے پورے جسم سے خون بہ رہا تھا۔۔۔۔اسکی آنکھیں بند ہو رہی تھیں۔۔۔۔۔اور سانس لینے میں بھی مشکل پیش آ رہی تھی۔۔۔۔۔
"حح۔۔۔ حسن" علی نے آواز نہیں نکل رہی تھی۔۔۔۔۔
اتنے میں گاڈ نے علی کو دیکھ لیا اور فورً جا کر حسن کو بتایا۔۔۔۔۔۔
علی کو اس حالت میں دیکھ حسن کی روح کانپ اٹھی۔۔۔۔۔
"میں مجبور کر دوں گی!!" زمر کے وہی الفاظ حسن کو یاد آۓ۔۔۔۔۔۔
علی کو ہسپتال لے جایا گیا۔۔۔۔۔۔
"چوٹیں کافی گہری ہیں۔۔۔۔۔کافی خون بھی بہ چکا ہے۔۔۔۔۔۔اور ۔۔۔۔۔" ڈاکٹر کہتے کہتے رک گیا۔۔۔۔۔۔
"اور!!!" حسن نے بے چینی سے پوچھا۔۔۔۔۔
" اسکا ایک بازو ٹوٹ چکا ہے۔۔۔۔اور اسکی ٹانگیں بہت بری طرح فریکچر ہوئی ہیں۔۔۔۔۔شاید وہ اب کبھی چل نہ سکے۔۔۔۔۔۔" ڈاکٹر کے الفاظ حسن اور زرینہ پر پہاڑ بن کر ٹوٹے۔۔۔۔۔مگر زمر کو کوئی خاص فرق نہیں پڑا۔۔۔۔۔۔۔۔
رات کے 1:00 بج چکے تھے۔۔۔۔۔۔
زمر نے علی کے کمرے کا دروازہ کھولا۔۔۔۔۔۔علی ہوش میں تھا۔۔۔۔
"کیسے ہو بھائی!!" زمر نے اجیب انداز میں پوچھا۔۔۔۔۔۔۔۔
"مم۔۔۔۔۔م" علی بول نہیں پا رہا تھا۔۔۔۔۔۔
"اس گھر سے جانا ہی پڑے گا سب کو !!!!!! " زمر نے گرجتی آواز میں کہا۔۔۔۔۔۔
علی کو زمر میں پھر وہی لمبے بالوں والی لڑکی دکھائی دی۔۔۔۔۔۔جو علی کی طرف دیکھ کر مسکرا رہی تھی۔۔۔۔۔
زمر نے اپنا اپنی تین انگلیاں علی کی گردن پر رکھیں اور علی کا سانس رکنے لگا۔۔۔۔۔۔
وہ اٹھنے کی کوشش کر رہا تھا مگر اٹھ بھی نہیں پا رہا تھا۔۔۔۔۔۔۔
"ڈاکٹر patient کو کچھ ہو رہا ہے۔۔۔۔" علی کو تڑپتا دیکھ نرس ڈاکٹر کو بلا لائی۔۔۔۔۔۔
"جلدی سے انجیکشن لے کر آؤ!!" ڈاکٹر نے نرس کو کہا۔۔۔۔۔
علی کا دباؤ بڑھتا جا رہا تھا۔۔۔۔۔۔زمر مسکرا رہی تھی۔۔۔۔۔۔
"گھر سے جانا ہی پڑے گا!!!" زمر نے پھر علی سے کہا ۔۔۔۔۔
"اسکو ہو کیا رہا ہے۔۔۔۔۔۔۔oxygen mask تو لگا ہوا ہے۔۔۔۔۔پھر سانس کیوں رک رہی ہے۔۔۔۔۔۔"ڈاکٹر حیران تھا۔۔۔۔۔
(اب ان بچارے ڈاکٹروں کو کیا پتا۔۔۔۔۔زمر کیا کیا کر سکتی ہے۔۔۔۔۔)
جب علی کی آخری دھڑکن رہ گئی تو زمر نے انگلیاں ہٹا لیں۔۔۔۔
علی کی سانس بحال ہوئی اور اسے ہوش آ گیا۔۔۔۔۔۔۔اصل میں نیند اے باہر آ گیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Hy viewers I hope you might like this chapter.......
YOU ARE READING
کوئی تو داستان ہو گی. ✔Completed
Horrorرات کے اس وقت جوان لڑکی کا قبرستان میں ہونا ٹھیک نہیں ہے تم کس سے باتیں کر رہی ہو زمر!!!!کون ہے یہاں!!!" حسن (زمر کا بڑا بھائی) نے خالی کمرے کو دیکھتے ہوئے کہا جہاں زمر کے علاوہ کوئی نہیں تھا۔۔۔۔۔۔ شیطان پر یقین رکھتے ہو؟؟"زمر نے پتھر کی طرف دیکھتے...