Last episode!حسن زمر کے پاس مذید کھڑا نہیں رہنا چاہتا تھا۔۔۔۔وہ نیچے آ گیا اور اپنے کمرے میں سے چلا گیا ۔۔۔۔۔
کمرے میں آنے کے بعد وہ سوچنے لگا۔۔۔۔فیصلے کرنے لگا کہ آخر کیا کیا جائے۔۔۔۔۔۔۔
آخر اس نے فیصلہ کر لیا۔۔۔۔۔
وہ اٹھا!!۔۔۔۔۔زرینہ کے کمرے میں پہنچا ۔۔۔۔علی اور زمر کو بھی وہاں آنے کو کہا۔۔۔۔۔۔
"امی میں نے فیصلہ کرلیا ہے کہ ہم یہ گھر چھوڑ کر جا رہے ہیں......یہ گھر ہی سارے فصاد کی جڑ ہے۔۔۔۔۔۔ہم یہاں سے کہیں دو چلے جائیں گیں۔۔۔۔۔" حسن نے کہا۔۔۔۔۔
زمر سمیت سب کے چہرے پر مسکراہٹ آئی۔۔۔۔۔
"ہم آج ہی جا رہے ہیں۔۔۔۔۔۔سب اپنا سامان باندھ لیں۔۔۔۔۔۔۔۔زمر سن لیا نہ تم نے۔۔۔۔سب کا مطلب سب۔۔۔۔۔۔۔" حسن نے زمر کی آنکھوں میں دیکھتے ہوۓ کہا۔۔۔۔۔
"کیا مطلب؟؟" زمر کے چہرے پر سنجیدگی چھائی۔۔۔۔۔
"مطلب یہ کہ تم بھی چلو گی ساتھ۔۔۔"حسن نے گویا جنگ کا اعلان کیا ہو۔۔۔۔۔۔
حسن کی بات سن کر زمر غصے سے لال ہو گئ۔۔۔۔۔اسکی آنکھوں کی وہشت حد سے زیادہ بڑھ گئی !!
"تم مجھے لے کر جاؤ گے؟؟۔۔۔۔اتنی ہمت ہے تم میں!!"زمر کی بھاری خوفناک آواز میں کہا۔۔۔
زمر نے telekinesis ( ایک ایسا عمل جس میں سوچ یہ ہاتھ کے اشارے سے کسی بھی چیز کو ہوا میں اٹھایا جا سکتا ہے) کے ذریعے گلاس زرینہ کے سر پر دے ماری۔۔۔۔۔۔
زرینہ کے سر سے خون بہنے لگا۔۔۔۔۔۔۔۔
"سن لو آدام ذات۔۔۔۔۔میری تیسری آنکھ کھل چکی ہے۔۔۔۔(جو illuminati کے ذریعے کھولی جاتی ہے) ۔۔۔۔اب جو میں کر سکتی ہوں وہ تم لوگوں کی سوچ سے بھی باہر ہے۔۔۔۔۔۔" زمر نے بلند آواز میں کہا۔۔۔۔۔۔
"تم زمر نہیں ہو۔۔۔۔۔تم اسکے اندر کے شیطان ہو ۔۔۔۔۔اور میں بھی تمہیں مجبور کر دوں گا اپنی بہن کو چھوڑنے پر۔۔۔۔۔۔تمہیں ہمارے سامنے ہار ماننی ہی پڑے گی۔۔۔۔" حسن نے پورے اعتماد سے کہا۔۔۔۔۔
"تم مٹی ہو۔۔۔۔میں آگ ہوں۔۔۔۔۔اور آگ کو گوارا نہیں دیتا مٹی کے سامنے جھکنا۔۔۔۔۔۔نہ میں کبھی مٹی کے سامنے جھکا نہ ہی کبھی جھکوں گا۔۔۔۔۔" جسم زمر کا تھا۔۔۔مگر آواز شیطان کی۔۔۔۔۔
"اس گھر سے دفہ ہو جاؤ۔۔۔ورنہ مجھے دیر نہیں لگی گی تم ناچیزوں کو مٹی کا ڈھیر بنانے میں۔۔۔۔۔۔"زمر نے دھمکی دی۔۔۔۔۔
ESTÁS LEYENDO
کوئی تو داستان ہو گی. ✔Completed
Terrorرات کے اس وقت جوان لڑکی کا قبرستان میں ہونا ٹھیک نہیں ہے تم کس سے باتیں کر رہی ہو زمر!!!!کون ہے یہاں!!!" حسن (زمر کا بڑا بھائی) نے خالی کمرے کو دیکھتے ہوئے کہا جہاں زمر کے علاوہ کوئی نہیں تھا۔۔۔۔۔۔ شیطان پر یقین رکھتے ہو؟؟"زمر نے پتھر کی طرف دیکھتے...