2nd Last chapter!!!
"کون ہے وہاں!؟" بچے کی آواز سنتے ہی حسن نے پوچھا!!
سفید رنگ کے لباس میں ملبوس وہ بچا حسن کو دیکھ کر بھاگ گیا۔۔۔۔۔جیسے وہ چاہتا ہو حسن اسکے پیچھے آۓ۔۔۔۔۔۔
ویسا ہی ہوا۔۔۔۔حسن کمرے سے باہر نکلا اور بچے کے پیچھے چل پڑا ۔۔۔۔۔۔بچا سیڑھیوں پر کھڑا تھا۔۔۔
اسنے (بچے نے ) پیچھے مڑ کر دیکھا ۔۔۔۔۔بڑی بڑی مسکراتی آنکھیں حسن کی آنکھوں سے ملیں اور حسن اسے پکڑنے کے لیے آگے بڑھا۔۔۔۔۔مگر وہ بچا اوپر بھاگ گیا۔۔۔۔۔
حسن بھی اسکے پیچھے اوپر چلا گیا۔۔۔۔۔
حسن کو اچھی طرح معلوم تھا کہ وہ بچا حسن کو کہاں لے کر جا رہا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔
اُسی کمرے کے سامنے آ کر وہ بچا غائب ہو گیا۔۔۔۔۔حسن اس بات پر حیران نہیں ہوا کیوں کہ یہ سب تو اب روز کا معمول بن چکا تھا۔۔۔۔۔۔
حسن اس کمرے میں داخل ہوا۔۔۔۔۔۔
اسے گھنٹن محسوس ہوئی۔۔۔۔۔۔سانس رکنے لگی۔۔۔۔۔
"بھائی!!!!!!" زمر کی آواز حسن کے کانوں میں پڑی۔۔۔۔۔
حسن نے پیچھے مڑ کر دیکھا !!!
زنجیروں میں بندھی زمر حسن کی طرف دیکھ رہی تھی۔۔۔۔۔۔
زمر کے ہاتھ پاؤں چھلنی ہو چکے تھے۔۔۔۔۔کوئی بھی دیکھ کر بتا سکتا تھا کہ وہ کتنی تکلیف میں ہے۔۔۔۔۔
"بھائی خدا کے لیے میرے حال پر رحم کریں۔۔۔۔" آنکھوں میں گہرے آنسو بھرتے ہوئے زمر نے کہا۔۔۔۔۔
"زمررر!" حسن زمر کے قریب جانے لگا مگر نہ جاسکا۔۔۔۔۔۔
"زمررر!! میں تمہیں بچا لوں گا بچا۔۔۔۔تم ۔۔۔۔تم فکر نہ کرو۔۔۔۔۔میں اس شیطان کو مار ڈالوں گا!!" حسن نے ہربڑاتے ہوئے کہا۔۔۔۔
"بھائی چلے جائیں اس گھر سے۔۔۔۔۔خدا کا واسطہ ہے اپکو۔۔۔۔کیوں سب کا امتحان لے رہے ہیں۔۔۔۔۔
وہ شیطان ہے شیطان۔۔۔۔شیطان نہیں مر سکتا۔۔۔وہ قیامت تک زندہ رہے گا۔۔۔۔۔البتہ آپ کی لاپروائی سے۔۔۔۔بہت سی جانوں کا نقصان ہو گا۔۔۔۔۔۔" زمر درد سے چیختے ہوئے بولی۔۔۔۔۔۔۔
"مم۔۔۔۔م۔۔۔۔میں۔۔۔۔زمر تم ففف۔۔۔فکر نہ کرو ۔۔۔۔میں۔۔۔" حسن کو کچھ سمجھ نہیں آرہا تھا۔۔۔۔۔
"چلے جاؤ بیٹا۔۔۔....اسی میں بھلائی ہے۔۔۔۔۔۔"پیچھے سے کسی مرد کی آواز حسن کو سنائی دی۔۔۔۔۔
"بابا!!۔۔۔۔۔بابا آپ یہاں!!" حسن کی آنکھوں سے آنسو ٹپکے۔۔۔۔۔
"میں یہاں نہیں ہوں۔۔۔یہ محض تمہارا وہم ہے۔۔۔۔ایک سچا وہم۔۔۔۔۔" بابا نے کہا۔۔۔۔۔
"تم اپنی امی اور علی کو لے کر یہاں سے چلے جاؤ۔۔۔۔۔یقین مانو وہ دن با دن خطرناک ہوتی جا رہی ہے۔۔۔۔۔تم لوگ ویسے نہ گۓ تو وہ یقیناً تم لوگوں کو مار ڈالے گی۔۔۔۔۔۔۔"
"بابا پر۔؟۔"حسن بات شروع ہی کرنے لگا تھا مگر اسکی بات کاٹ دی گئی۔۔۔۔۔۔
"بھائی کل دوپہر کے آپ ہسپتال سے نکلے ہوئے ہو۔۔۔۔۔۔۔پوری رات گزر گئ اپکو ہوش نہیں آئ؟؟؟۔۔؟؟" زمر نے کمرے میں داخل ہوتے ہوئے کہا۔۔۔۔۔
"پوری رات!! مگر ابھی تو شام تھی!!" حسن سوچ میں پڑ گیا۔۔۔۔۔
"جی ہاں پوری رات۔۔۔۔۔۔کوئی۔۔۔۔۔فکر بھی ہے گھر والوں کی کہ نہیں؟؟" زمر نے سخت لہجے میں کہا۔۔۔۔۔۔۔
Finally after a long time!!!
Umm...btw isn't it dramatic chapter?????
Lol I hope so.....
Dont forget to vote and share......
Also give your sweet comments to pleasure my soul!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
کوئی تو داستان ہو گی. ✔Completed
Korkuرات کے اس وقت جوان لڑکی کا قبرستان میں ہونا ٹھیک نہیں ہے تم کس سے باتیں کر رہی ہو زمر!!!!کون ہے یہاں!!!" حسن (زمر کا بڑا بھائی) نے خالی کمرے کو دیکھتے ہوئے کہا جہاں زمر کے علاوہ کوئی نہیں تھا۔۔۔۔۔۔ شیطان پر یقین رکھتے ہو؟؟"زمر نے پتھر کی طرف دیکھتے...