A Starbucks ajtó fölötti csengő hangja elhallgatott, ahogy Yoongi maga elé engedte Hoseokot. Abban a pillanatban, hogy belépett, az orrát ellepte a péksütemények és kávé nyugtató elegye. Hoseok elmosolyodott az ismerős illatra.
- Voltál már itt korábban?- kérdezte Yoongi, mikor elindultak kaját rendelni.
- Természetesen. Ki az, aki még nem volt?- vont vállat Hoseok és zsebre dugott kézzel kezdte elemezni a felhozatalt.
- Igaz- válaszolt Yoongi ennyivel. Rájuk került a sor.- Szeretnék egy sima fekete kávét és egy csirkés szendvicset.
- Együtt vagytok?- kérdezte a lány a két fiú között mutogatva. Hoseok szemei kikerekedtek és kidadogott egy nemet, miközben Yoongi igennel válaszolt. A lány furcsán nézett Hoseokra és bepötyögött valamit a gépbe. Miért válaszolt igennel?
- Szóval mit szeretnél rendelni?- mindketten Hoseokra néztek válaszra várva, és ő csak ekkor jött rá, hogy nem úgy értette, hogy együtt együtt, hanem hogy együtt rendelnek -e.
- Oh, uhm, bocsi- Hoseok felkapta a tekintetét a választékra és kimondta az első dolgot, amit meglátott.- Csak egy fekete kávét.Yoongi furcsán nézett Hoseokra, amiért nem választott semmi ételt, de Hoseok gyorsan megnyugtatta, hogy nem éhes.
- Sokat ettem reggelire.
Yoongi csak vállat vont és fizetett mindkettejükért. Valahol hátul ültek le, ahol nyugodtan várhattak a dolgokra.
- Biztos, hogy nem vagy éhes? Nem okoz gondot, hogy kifizessem- mondta Yoongi hátradőlve a székén.
- Nem, nem szükségem. Nem vagyok olyan éhes, de azért köszi a felajánlást Yoon... gi?- bizonytalanodott el a megnevezésen ismét.Úgy látszott, Yoonginak is feltűnt a bizonytalansága.
- Ne foglalkozz a megnevezésekkel velem kapcsolatban, még ha fiatalabb is vagy. Egyébként is csak akkor érdekel, ha lányról van szó és hamarosan- barátok kapcsolatban vagyunk.
- Oh, oké- motyogta Hoseok, de elmosolyodott, mert úgy érezte, most már könnyebben fog tudni beszélni vele.- Mióta élsz Szöulban?
- Nem egész életemben, az biztos- mondta Yoongi.- Daeguban születtem és nevelkedtem. Mi a helyzet veled?
- Gwangju.
- Azta, tényleg? Olyan messziről jöttél? Miért?- kérdezte Yoongi, ahogy egy érdeklődő, majdhogynem megdöbbent kifejezés került az arcára. Hoseok szégyenlősen bólintott és megvakarta a tarkóját.
- Hát... igen. Azért jöttem ide, mert ahol éltem, hely kicsi volt és-- Hoseok nem folytatta, mert tartott kimondani azt, amit nagyon is ki akart.
- -És mi?- kérdezte Yoongi. Észrevette Hoseok arckifejezését és kíváncsi lett.- Titkok nem csinálnak barátokat, Hoseok- kacsintott rá, megkísérelve ezzel, hogy feloldja egy kicsit, de minden amit elért az volt, hogy a fiú elpirult.
- Csak egy dolog, ami a szenvedélyem, de nem vagyok biztos benne, hogy el akarom mondani- mondta Hoseok. Az asztalra tette a kezeit és összecsapta őket. A tekintete nem volt már Yoongin. Yoongi elgondolkozott egy pár másodperce és más irányból próbálta megközelíteni a dolgot.
- Nekem is van egy szenvedélyem. És ez nem olyan, amit bárkinek elmondok, szóval mit szólsz ahhoz, hogy elmondom ezt neked és utána te is elmondod nekem?Hoseok halványan elmosolyodott és bólintott, jelezve a másiknak, hogy mondja.
- Hm, mondhatni szeretek zenéket szerezni. Szóval ez a fő oka annak, hogy Szöulba jöttem. Egy jobb esélyért, de már most látom, hogy ez nem fog megtörténni- vont vállat Yoongi és hátradőlt, miközben Hoseok csodálattal a szemeiben nézett rá.
- Ez annyira menő! És ne mondd ezt, soha nem tudhatod, simán megtörténhet bármi.Hoseok észrevette, hogy Yoongi nem nagyon akarja elfogadni, amit mondott és figyelmen kívül hagyta.
- Szóval, mi a tiéd?
Mosolyogva, és nem érdekelve, hogy mit fog hozzá szólni a másik, Hoseok válaszolt.
- Tánc. Gyerekkorom óta táncolok, és nagyon szeretem.
- Tánc? Tényleg?- kérdezte Yoongi döbbenten.Hoseok mosolya lassan eltűnt és lehajtotta a fejét.
- Igen. Mármint, tudom, hogy hülyeség... de én szeretem.
- Nem, nem, Hoseok, ez nem hülyeség- rázta meg a fejét Yoongi. Hoseok felnézett rá.- Ez menő.
- Tényleg? Nem úgy tűnt, hogy ezt gondoltad először.
- Az csak azért volt, mert meglepődtem. Soha nem találkoztam olyan sráccal, akinek a tánc lett volna a szenvedélye. Ez tök király, ne aggódj.- Yoongi Hoseok mögé nézett.- Kész a kaja.Gyorsan felállt és a pulthoz ment, ahol átadták neki az ételt, amit rendelt, illetve a két kávét a fekete tálcán.
Yoongi szavai megnyugtatták Hoseokot, úgyhogy egy kissé visszatért az önbizalma. Soha nem kapott még ilyen reakciót egy másik férfitől.
Mikor Yoongi visszatért és odanyújtotta neki a kávéját, rámosolygott.
- Ha visszamegyünk talán mutathatnál valamit, amit te csináltál és aztán én is mutathatnék egy táncot?
- Nem- jelentette ki Yoongi nyersen. Még csak fel sem nézett Hoseokra, aki annyira megdöbbent a válaszon, hogy pár másodpercig fel se fogta azt. A mosoly, ami éppen megjelent az arcán, ismét eltűnt.
- Oh... oké.Hoseok azonnal elcsendesült és belekortyolt a kávéjába, csak hogy legyen mit csinálnia. Yoongi felnézett és rájött, hogy esetleg megbánthatta a másik érzéseit.
- Hé.Hoseok felnézett a szempillái alól.
- Igen?
- Bocsánat, ha gonosznak tűntem, de még nem állok készen, hogy bárkinek megmutassam. Talán máskor- Hoseok látta, hogy Yoongi őszinte, ezért elmosolyodott.
- Nem törődj vele. Rendben van.
- Nagyszerű- motyogta Yoongi. Egy pár percre elcsendesedtek, mikor Yoongi enni kezdett, Hoseok pedig aprókat kortyolt a még mindig forró kávéból.- Szóval mi hozott abba az apartman komplexumba?- kérdezte Hoseok hirtelen. Yoongi éppen rágott, ezért gyorsan lenyelte az ételt, mielőtt válaszolt volna.
- Semmi különleges okom nem volt rá. Ez a legközelebbi a barátaimhoz és nem is drága. És téged?
- Ugyan ez, igazából. Olcsó a hely, ami úgy tűnik, tud rosszul elsülni, kiindulva abból, ami velem történt.Yoongi elnevette magát, amitől Hoseok rögtön felvidult. A mosoly az arcán, annyira aranyos, gondolta Hoseok. Széles volt és sok apró fogacskát mutatott. Igazán fertőző volt.
- Remélem, hogy nem vagyok akkora probléma, Yoongi. Nem akarlak zavarni.
- Nem fogsz, esküszöm.-
-
-random info: Yoongi mosolyát azért hívják 'gummy smile'nak, mert a gum az ínyt jelenti angolul, a gummy meg azt jelenti, hogy 'ínyes' és mikor mosolyog, látszik az ínye (meg a cuki pici fogai uwu). és erre én csak nemrég jöttem rá 🤦♀️ sose értettem, mi köze van ennek bármilyen gumihoz, de minden értelmet nyert most már.
200727
BINABASA MO ANG
soap | sope // FORDÍTÁS ⚣
Fanfiction"Többé már nem félek tőle." Egy történet, amelyben Hoseok zuhanya elromlik, így a szomszédja, Min Yoongi segítségére kényszerül. eredeti történet: @blurryseok | 2018 készült: 2020. 07. 23- 2020. 12. 31.