Az elkövetkező hónap alatt nőtt a bizalom a két fiú között. Yoongi még kulcsot is adott Hoseoknak, hogy ne kelljen minden reggel felkelnie, amikor jön.
Hoseok nagyon megkedvelte Yoongit és az egyik legközelebbi barátjának tartotta. Namjoon mellett, természetesen.
Tudta, hogy Yoongi sokkal kényelmesebben érezte magát a közelében, mint eleinte. Könnyen tudta önmagát adni Hoseok előtt és ez boldoggá tette. Imádta Yoongi gyönyörű mosolyának a látványát.
Megszokott rutin szerint mentek a dolgok aznap. Hoseok átment tizenegy körül, Yoongi pedig a kanapén várta, mikor kijött a fürdőszobából.
Hoseok az ülőalkalmatossághoz sétált és leült rá. Előhúzta a telefonját, a másik fiú nem mozdult a kanapé másik végében. Hamarosan azonban megérezte, ahogy megemelkedik a kanapé másik oldala és egy meleg testet érzett a testének dőlni. Hoseok érezte, hogy az arca kezdi átvenni a haja színét, mikor Yoongi az ölébe hajtotta a fejét.
Hoseok simogatni kezdte az idősebb haját csupán ösztönből, játszadozott a tincseivel. Tudta, hogy Yoongi mindig egy kissé kómás és álmos volt még, miután kijött a szobájából, így nem lepte meg, amikor lehunyta a szemeit.
Figyelme visszatért a telefonjára, de a kezével tovább simogatta az idősebb haját, aki lassan álomba szenderült az ölében. Mikor Hoseok azt hitte, elaludt, lágyan elmosolyodott és elhúzta a kezét. Nem akarta megzavarni, de amint felemelte a kezét, Yoongi felmorrant.
- Ne- nyöszörgött megnyújtva az 'e' betűt.- Folytasd.
Hoseok felnevetett a hyungja cukiságán. Visszatette a kezét a hajára és mindketten így maradtak egy darabig.
- Megkérhetlek valamire?- szólalt meg Yoongi pár perc kellemes csönd után.
- Mhm- hümmögött Hoseok, aki nagyon élvezte a helyzetüket. Yoongi úgy fordította a fejét az ölében, hogy a szemeibe nézhessen.
- Segítenél befesteni a hajam és megcsinálni az undercutot, légyszi?Hoseok idegesen nyelt.
- Uh, nem tudom, Yoongi. Nem akarom véletlenül elrontani. Soha nem voltam jó hajvágással.
Yoongi felült és megrázta a fejét.
- Őszintén, rohadtul nem érdekel. Csak ki akarok próbálni valami újat, és nehéz megcsinálni az undercutot magamnak. Kérlek, Hoseok?
Hoseok aggódott, hogy elrontja Yoongi haját és ő tényleg nem akarta, hogy tönkremenjen a barátságuk holmi haj miatt, de aztán mégis, hogyan mondhatna nemet Yoonginak? Hoseok vonakodva felsóhajtott.
- Gon... gondolom.
Yoongi szélesen elmosolyodott.
- Nagyszerű. Köszönöm szépen.- Felállt a kanapéról és kiment a konyhába, ahol kinyitott egy kicsi műanyag szatyrot.- A festéket tegnap vettem, a hajvágógép meg már a fürdőszobában van. Ki akartam szőkíteni, úgyhogy remélem, jól fog kinézni.
- Biztos jól fog. Mikor akarod kezdeni?- kérdezte Hoseok kezébe véve a festékes dobozt.
- Most.***
- Itt a hajvágó- mondta Yoongi kiemelve a kis gépezetet a csap alatti szekrényből és Hoseok kezébe nyomta.- Kezdhetjük, amikor készen állsz.
Hoseok idegesen leült a vécére, ahogy Yoongi elhelyezkedett a lábai között a földön. Felemelte Yoongi hajának a felső részét, hogy rálátása legyen arra, amit le kell levágnia. Hoseok bekapcsolta a gépet, de amint elkezdte volna, le is állította és dadogni kezdett.
VOUS LISEZ
soap | sope // FORDÍTÁS ⚣
Fanfiction"Többé már nem félek tőle." Egy történet, amelyben Hoseok zuhanya elromlik, így a szomszédja, Min Yoongi segítségére kényszerül. eredeti történet: @blurryseok | 2018 készült: 2020. 07. 23- 2020. 12. 31.