ronks canon olmasaydı kimse shiplemezdi.
pottermore (w.w.)'daki bilgileri kimsenin umursamadığını düşünürsek o sitedeki bilgileri yok sayarak söylüyorum ki, remus'un onu sevdiğine dair hiçbir kanıt göremedik. yanlışsam düzeltin, kitap ve sayfa adı söyleyin lütfen.
resmen baskıyla evlenmiştir. tonks'a hayır demiş, demiş ve demiştir- ve sonunda tanıdıklarının baskısıyla onunla beraber olmuş gibi bir izlenim vermiştir kitaplarda. eh, ben yazmadım, jk'e sorun. tonks hamile kaldığında remus'un kaçması da apayrı bir şey, tabii... adamın en büyük korkusu gerçekleşmiştir ve bam! en yakın arkadaşının oğlu tarafından KORKUSU GERÇEKLEŞTİĞİ İÇİN KORKMASI sebebiyle aşağılanıp tonks'a ve bebeğine öyle geri dönmüştür. yahu, adam kendi hareket edemiyor. resmen bir şeyler yapması zorluyorlar sürekli. onlara dönmesi tabii ki doğru olandı, ama onu vaftiz babasının yerine geçmeye çalışmakla suçlayan biri onu zorladığı için değil, kendi isteğinle yapmalıydı doğru olanı.
tonks hep lezbiyen gibi gelmiştir bana. ki bu hiç de bir unpopular opinion değildir, fandomda çok da yaygındır. remus'a biseksüel denmesinin tek sebebi de tonks'la evlenmesidir, oysa o da gay vibeı vermektedir.
jk, sirius'la beraber iki gay karakter daha yarattığını fark etmiş ve satışlar düşmesin diye bundan hiç bahsetmemiştir. son anda ikisini evlendirmiş, üstüne bir de aniden çocuk yaptırmıştır. neymiş efendim, harry'nin kaderini tanıyan ikinci bir çocukmuş. teddy yalnız değil diyeceğim de harry gibi bir vaftiz babaya sahipken... lol doğru. yine de sanki bu meseleyi kapatmak için yaptığını fandom anlamamış gibi bir de... neyse, komik geliyor yani...
gidip en alakasız, kimyaları en tutmayan karakterleri evlendirip çocuk yaptırırsan fandom da bir şeyler fark eder, hâliyle.
-anonim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unpopular opinions | harry potter | anonymous
Fiksi Penggemarseri hakkında anonim olarak söylemek istediklerinizi bana özelden ulaştırabilirsiniz ♡