peter ve severus'un kişilik olarak bir farkını göremiyorum, ikisi de serinin var olmasına sebep olan olayların başrolleri ve ikisi de kendi çıkarları uğruna her şeyi yapabilecek karaktersiz insanlar.
peter kendisini kurtarmak için lily ve jamesin yerini voldemort’a söyledi ve en yakın arkadaşlarından birinin ve onun eşinin ölümüne sebep oldu. en yakın arkadaşlarından diğerinin 12 yılını işlemediği bir suç dolayısıyla azkabanda geçirmesine, yıllarca azılı bir katil ve hain "arkadaş" olarak anılmasına sebep oldu. en yakın arkadaşlarından bir diğerinin yalnız kalmasına ve masum birini hain sanıp yıllarca hayal kırıklığı içerisinde yaşamasına sebep oldu. harry'nin ailesiz büyümesine sebep oldu.
severus ise önce gidip kehaneti voldemorta yetiştirdi, biricik Iordunun gözüne girecek çünkü, sonra da voldemortun lily ve james'i seçtiğini öğrenince de lily için bağışlanma diledi ama çok geçti. dumbledore'a verdiği sözü tuttuğunu da düşünmüyorum, harry'ye okul hayatını ciddi anlamda zindan etti, sanki karşısında james varmış gibi yıllarca harryye zorbalık yaptı. eğer voldemort potterlar yerine Iongbottomları seçseydi severus'un voldemort'a çok sadık bir hizmetkar olacağından eminim.
ikisi de beş para etmez karakterler ve birileri hâlâ peter'ın kendine has sebepleri olduğınu söyleyerek peter'ı, severus'un lily'yi çok sevdiğini söyleyerek severus'u savunuyor. ikisi de insanların hayatlarını mahveden şeyler yaptılar ve savunulacak hiçbir şeyleri yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unpopular opinions | harry potter | anonymous
Fanfictionseri hakkında anonim olarak söylemek istediklerinizi bana özelden ulaştırabilirsiniz ♡