Ron'dan nefret edenleri asla anlayamayacağım.
Çocuk size ne etti?
Hayır, ne etti ki Tom Riddle gibi bir kötüyü sevip o kadar tatlı bir çocuğu sevemiyorsunuz? Sadece bir ship için bu kadar önemli ve sevimli bir karakteri neden aşağılıyor ve kusura bakmayın ama bir p*ç gibi gösteriyorsunuz?
Ron altı kardeş içerisinde büyüdü, annesi ve babası tarafından hiçbir zaman en çok ilgi gösterilen kişi olmadı. Hatta neredeyse ölüyordu; Ginny'i korumaya çalışması bu yüzden.Yine aynı şekilde kendisinin stratejik bir deha olduğunu Felsefe Taşı'ndaki satranç oyununda görebiliyoruz. DAHA İKİNCİ SINIFTAYKEN arkadaşı için korkusuyla yüzleşti ve üçüncü sınıftayken arkadaşının önüne kendisini koyarak öldürülmesine karşı çıktı. Faresini canı pahasına bile koruyabilirdi.
Dördüncü sınıf, kendisinin hormonları zirvedeydi. Kendisini kanıtlama arzusuyla birleşti bu, çağın en zeki cadısıyla seçilmiş kişinin gölgesinde kalmaktan bıkmıştı. Eh, onu suçlayanlar olabilir ama ben olsam ben de öyle yapardım. Zaten daha sonra hatasını anladı ve özür diledi.
Beşinci sınıfta Harry'e güvenerek bakanlığa gitti, Harry'i zorbalıktan korudu. 17 yaşındayken en yakın arkadaşı için ailesini terk etti ve Harry'le beraber ÇAĞIN EN GÜÇLÜ KARANLIK BÜYÜCÜSÜNÜN AİLESİNİ ÖLDÜREBİLECEGİNİ BİLE BİLE hortkuluk avına çıktı, daha 17 yaşında!
O kitap içerisinde yaptığı davranışlar direkt olarak kolye yüzünden ayrıca. Ron'un kendisini suçlayamazsınız!
Aynı zamanda Ronmione antilerinin gözünde KISKANÇ olarak görülüyor. Sadece, sıradan bir kıskançlık. Peki sorarlar, HERMİONE ALTINCI SINIFTA SEVGİLİSİ OLDUĞU İÇİN ÜZERİNE KUŞ SALDI. TEHLİKELİ BİR BÜYÜ. Hermione antisi değilim bu arada, sadece gerçekleri söylüyorum.
Kim ne derse desin o hâlâ bi kral ve dünyanın en iyi arkadaşı.
-anonim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unpopular opinions | harry potter | anonymous
Fanficseri hakkında anonim olarak söylemek istediklerinizi bana özelden ulaştırabilirsiniz ♡