on bir • tonks

1K 61 33
                                    

arkadaşlar, selam. kitabın başında hiçbir düşüncenin bana ait olmadığını söylemiştim, bir bölüm fikrini tumblr'dan alıp yazdım: hangi bölüm olduğunu tahmin ediyorsunuzdur belki, katıldığımı yorumlarda da belirtmiştim. arkadaşım da olsanız uyarmak zorundayım ki kelimelerinize dikkat etmenizi rica ediyorum çünkü gerçekten kırıcı olabiliyorlar, anonimler rahatsız olmadıklarını söyleseler de ben oluyorum. lütfen buranın sadece bir fikir belirtme kitabı olduğunu unutmayın. katılmadığınız bir fikir olursa hakaret etmenize veya sinir krizi geçirmenize gerek yok. sevdiğiniz bir karaktere veya shipe çamur atılabilir, gerçekten bunun için sinir krizi geçirmenize gerek yok. gelip wolfstar'ı gömebilirsiniz, gram umurumda olmaz, şahsınıza hakaret edilmemiş yani... bu kadar takmanıza gerek yok... neyse, çok fazla "gerek yok" dedim.

***

tonks'un lezbiyen olduğunu düşündüğümü söylediğim her yerde linç yiyorum. ben böyle düşünüyorum ve neden bunun başkalarının etkisiyle olduğunu düşündüğünüzü anlamıyorum. sadece kitapları okurken öyle gelmişti, tumblr kullanıp oradaki yazılar/headcanonlar sebebiyle bunu kabul etmedim. siz düşünmüyorsanız bana saygı duyun. düşünce benim ve ben de bir insanım.

-anonim

unpopular opinions | harry potter | anonymousHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin