kırk dört • binalar

671 68 53
                                    

elli bölüme tamamlamama yardım eder misiniz? son altı düşünce, kitap bitecek, lütfen 🥺

***

Hogwarts binaları. Dört binanın dördünü de bazen aşırı büyüttüklerini, bazen de küçümsedikleri bir gerçek. Binaları zaten Wizarding World belirliyor. FAN yapımı bir site. Maalesef Seçmen Şapka gibi değil. Şahsen ben de çoğu kişi gibi binama bağlıyım, seviyorum, bunu da yanlış görmüyorum fakat binaların hepsinin kendine has özellikleri var. Siz ağır basan özelliklerinize göre dağılıyorsunuz. Ancak bunu yanlış anlayan veya anlamamakta ısrar edenler de var.

Gryffındor Harry'ye, Hermione'ye göre seçmiyor sizi, veya Slytherin Draco'ya göre. Binaların öğrencileri gelip geçici, önemli olan değerler. Çok fazla öğrenci geçti, çoğunu aslında bilmiyoruz da. İçinde kötüleri de iyileri de vardı.

Kimsenin kimseye hakaret etme hakkı da yok. Hufflepuff'lı birine zeka seviyesinin yerlerde olduğunu söyleyenler gördüm, lütfen, onlar da insan. Binalar için bir nefret edilme seviyesi olması ayrı ilginç. Seriyi düzgün bir şekilde okuyanların ırkçı safkanların yaptıklarına tepki gösterip herhangi bir binadan nefret etmesi başlı başına saçmalık. Bunlar kurgu binalar, gerçeklik garantisi yok, sırf hakaret etmek için onları kullanmayın. Binalarınızın da, tekrar söylüyorum, x fan yapımı bir sitede belirlendiğini hatırlayın. "Badboy/badgirl" olmaya çalışmayı, ben Slytherin'im, Draco'ya aşığım ayaklarını bırakın. Kimsenin binalarıyla havalı olması mümkün değil, olup olmadık yerlerde hava atmayı kesin, önemli olan sizin tercihleriniz.

-anonim

unpopular opinions | harry potter | anonymousHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin