6.Fejezet

96 4 2
                                    

"Nekem te vagy az életem. Te vagy az egyetlen dolog az életemben, aminek az elvesztése fájdalmat okozna." Stephenie Meyer.

Piros folyadék lepte el a fürdőszoba padlóját, s ezzel egy időben telefon csőrent fel  melyben egy riadt és álmos hang szólalt bele, viszont a kérdésre nem érkezett válasz, csak a víz csobogását lehetett hallani. Újabb kérdés, s ugyanúgy semmilyen válasz nem érkezett rá. A hang egyre jobban kétségbeesetten beszélt a telefonba, amely megnyugtatta a vérben és vízben ázó Aizawát. Örült neki, hogy valaki aggódik érte, s hiányozna neki. De ez a személy bár ne egy olyan illető lenne mint Yamada, aki együtt van egy csinos lánnyal. Aizawa felköhögve a vizet hajolt a telefonhoz, s szuszogott bele. Tüdeje éget, megtelt vízzel ami kellemetlen érzés volt a számára. 

-Yamada.. -szuszogta a fekete hajú remegve a hideg vízbe. 

-Hol vagy most? -kérdezte idegesen a szőke hajú férfi, amelyre a legnevetségesebb választ kapta.

-Otthon.

-Hova menjek utca, házszám! -Yamada ruháit magára ráncigálva szaladt ki az utcára, majd végig szóval próbalta tartani a fekete hajút, s mikor beért a lakásba beszaladt a fürdőbe. A víz csobogásából gondolta, hogy ott van, de meg is kérdezte míg sietett hozzá. Retenetes dolgokra gondolt a férfi, de mikor meglátta az igazi helyzetet teljesen elfehéredett. Ez az egész annál is rosszabban nézett ki, egy igazi vérfürdőt láthatott. Pont azzal a személlyel akiért olyannyira odavan, pont az ő kedvesével. A férfi pánikolt és fogalma se volt róla hirtelen mit is tegyen, így késlekedve, de kiszedte Aizawát a kádból, majd felhívta a kórházat. 

[■■■]

A szőke hajú férfi a szakadt, festékes pólójában ült és várakozott a kórházban, ahol senki sem szólt hozzá, rá se néztek csak elhaladtak mellette, mintha ott se lenne. Ez pedig még jobban elkeserítette a férfit, aki sehogy se tudta azt a bizonyos látványt elfelejteni, beleégett az emlékeibe, ahonnan nem lehet eltávolítani sehogyan se. A férfi elmélkedését végül reggel 8kor zavarták meg, mégpedig az orvos aki Aizawát fogadta. 

-Aizawa orvosa vagyok, ne aggódjon rendbe fog jönni. A felvágásoknak lehetséges, hogy ott marad a helye, az ellen nem tudunk mit tenni. A másik dolog pedig az a tüdőödémája* volt, visszont e miatt se kell aggódalmaskodnia. De figyeljen oda a fiatalemberre, most beírattuk egy beszélgetésre. Ha úgy ítéljük akkor többre is kell járnia rendszeresen. -az orvos végig szemkontaktust tartott vele, ami miatt csak még jobban aggodalmaskodott. Sose szerette ha egy orvos nézett vele szembe, kellemetlenül érezte magát és eszébe jutott mikor őt kezelték. 

-Köszönöm. -hajolt meg a szőke hajú, majd zavartan pillantott a terem irányába, ahonnan a fekete hajú férfit tolták ki. Még altatás alatt volt, Yamada egész testében megremegte és kiverte a víz. 

-Vele mehet nyugodtan. -felelte az orvos, így a szőke hajú gyors léptekkel távozott is. S meg se állt a szobáig, ahova Aizawát helyezték el. Ott helyet foglalva a széken figyelte a fekete hajút, akinek a vonásai ellágyultak természetesé váltak. Yamada idegeségében felsóhajtott, majd lehunyta a szemeit. 

-Komolyan ezt érdemlem? -Yamada hangja megremegett majd könnyei is megjelentek, így hogy eltakarja sírását lehajtotta fejét, hosszú szőke tincsei pedig mint egy lepel elfedte a világtól az arcát. A férfi remegve húzta magát összébb, majd kezével a fekete hajú arcára simított könnyes arccal. -Vigyázni fogok rád, ígérem. -Yamada elővéve telefonját megnyitotta a névjegyzéket, majd kikeresve a megfelelő számot rányomot a zöld telefon ikonra. S várt, várt arra hogy megszakíthassa azt az életét, amely jelenleg csak hátráltatná az ígéretében. A telefonba egy sírós lány hang szólt bele, majd csöndesség honolt a beszélgetésbe. 

-Yamada? Mit akarsz? -Yumeko már inkább ideges volt, s várt valamiféle magyarázatot. 

-Sajnálom, szakítok veled. Kérlek ne keress engem, most fontos dolgom van. -Yamada monottom hanggal válaszolt, majd nyomta ki a hívást és mérte végig a fekete hajút, hátha felkelt már. De természetesen ez nem ilyen egyszerű, a férfi beletúrt tincseibe, majd közelebb ült az ágyhoz, hogy hallgassa a másik szívverését. Aggódott, s e miatt a legrosszabb dolgokra gondolt, amely tudta sose következhet be. Nem akarta elveszíteni az ágyban fekvő Aizawát, mégha nem is ismeri annyira. Mégis fontosabb lett neki mindennél jobban. 

[■■■] 

A szőke hajú férfi fáradtan törölte meg a homlokát, majd a szépen rendbetett virágokat nézte. El kellett miatta mosolyognia, Aizawa biztosan boldog lesz majd ha meglátja a növényeket. Mert bizony Aizawa ameddig a kórházba pihen, ő minden egyes nap eljárt az üzletet vezetni, mint egy alkalmazott. Az elején sokan furcsálták az ott létét, majd megkedvelték és egyre többször jártak hozzá vissza, hogy segítség. Pénzzel, vagy esetleg valami aprósággal, ennek pedig a szőke hajú rettenetesen őrült, hiszen még több pénzt tudott a boltba helyezni, s Aizawának se kellett aggódnia a kórházi ellátása miatt. A fekete hajúnak pedig kötelező volt minden héten háromszor meglátogatnia a pszichológusát, akitől kapott gyógyszereket is. Természetesen Aizawa hülyeségnek gondolta a gyógyszerszedést és az orvost is, viszont Yamada édes szemeinek nem tudott ellenállni. A férfi így mindig a megadott időben az orvosával volt és a gyógyszereket is szedte, ahogy kérte tőle. Viszont meglepetésként érte, a boltja nyitva volt, ráadásul ott sürgött forgott benne a szőke hajú férfi. 

-Yamada? -kérdezte meglepett kissé mély hanggal Aizawa a férfit, nem értette miért volt ott a boltban, és hogy mit csinál. 

-Aizawa! Hogy hogy itt vagy? Neked a kórházban a helyed pihenned kell. -felelte aggódva Yamada és a fekete hajúhoz sietett. 

-Kiengedtek. -felelte a férfi és magához ölelte a szőke hajút. Aki zavartan viszonozta a gesztust és szemeit is lehunyta. 

-Szólhattál volna nekem. -csóválta meg a fejét Yamada, s kezével végigsimított Aizawa arcán, majd a hajába simított. 

-Nem tudtam mit csinálsz, nem akartalak zavarni. A barátnőd biztos így is nagyon mérges már. 

-Szakítottam vele, még aznap amikor a kórházba kerültél, te fontosabb vagy nála. -Yamada apró csókot nyomott a férfi homlokára. 

-S sajnálom, ez az én hibám. -nyelt nagyot Aizawa, viszont Yamada csak kinevette a férfit. 

-Nem a te hibád, nekem így jó és biztos vagyok benne, hogy neki is. -vont vállat a szőke, majd végigsimított újból a sötét tincseken. 

-Oké. -Aizawa szűkszavú válasza után körbe nézet, majd meglepetten konstatálta a rengeteg új tárgyat és növényeket. 

-Tetszik? -kérdezett rá izgatottan Yamada. 

-Köszönöm Zashi. -fordult vissza a magas férfihoz és magához ölelte. 

Tüdőödéma*: Tüdővizenyőről, avagy tüdőödémáról akkor beszélünk, ha a tüdő szöveteiben és a légcserére szolgáló üregeiben, a hólyagocskákban folyadék gyülemlik fel. A szövetből kilépő folyadék akadályozza az oxigéncserét, így fulladásos panaszok alakulhatnak ki. A krónikus tüdővizenyő a szívelégtelenség legjellemzőbb tünete. Akut formája hirtelen fellépő légzési elégtelenséghez vagy a keringés összeomlásához, a szív leállása miatt pedig halálhoz is vezethet.

Tökéletes gyilkosság Where stories live. Discover now