*Ikerjegy*

87 5 3
                                    

Magyarázat: Az a szitu kedveseim, hogy ugye meséltem a két kitalált karakteremről, nos, ők tovább lettek fejlesztve, úgymond... Mert ugye van Blue eyes aki elvileg az én creepypasta-m. És Lady Nightmare akit bolondozásból találtunk ki anyummal. Nos. Őket tovább fejlesztettem, mert így átgondolva sokkalta érdekesebbek, illetve különlegesebbek lennének. Szóval. Hivatalosan bejelentem: Blue eyes és Lady Nightmare testvérek, méghozzá ikrek! Mindketten betöltötték a tizennyolcadik életévüket. Viszont, van ikerjegyük, méghozzá a jobb fülük mögött. Ezt a jegyet azért kapták (velük született dolog), hogy örökké vigyázzanak egymásra. Megérzik ha a másik bajban van, ha rosszul érzi magát, ha mérges/ideges. Kötelességük egymást védeni, mert az a jegy erre készteti őket. Csak akkor szabadulhatnak meg ettől az örökös ingertől, ha kivágják a testükből a jegyet.
Ez a jegy már elkészűlt, szóval mutatom:

Nem értem, hogy miért forgatja el, de azért bocsiiii

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem értem, hogy miért forgatja el, de azért bocsiiii.
A két főszereplő csajszinak a nevét is odafirkantottam, meg ugye azt a nevét amiről ismerik őket. (Most láthatjátok a rémes kézírásomat...😓)

Haya= Lady Nightmare
Hedvig= Blue eyes

(Egy kis fordítás:
Always protect your twin= Mindig vigyázz az ikredre)

És hogy hol a fészkes fenébe hagytam a lányokat, illetve a történetet?

Ez jó kis sztori😂😂😂⤵

Szóval a nagy lángész H, fogja magát és elkezdi írni (éjjel kettőkor) Blue eyes történetét, hogy mit vétett ellene a világ és stb. Nos, azért írtam éjjel kettőkor, mert akkor jött meg az ihlet, aztán ugye muszáj leírnom, különben elfelejtem, és mit csinálok a lángeszemmel?! Nem mentem el. Hát, ezt nem hiszitek el... Agyvérzést kapok!😶
Szóval ja, a történetet ismét meg kell álmodnom. Sorry
Viszont az a szitu, hogy Lady Nightmare már le van vázlatolva valamennyire, csak most szarakodom az ujjaival. Mert én esküszöm, hogy az ujjak lerajzolása, a végzetem. Meg a cipő. SOHA A BÜDÖS ÉLETBEN NEM TUDTAM CIPŐT, SE UJJAT RAJZOLNI. Szóval, ha azok hajaznak majd egy ufóéra, akkor azt tessék elnézni nekem. Főleg piciben megrajzolni... A halálom. Viszont a rucija/kalapácsa egész jó lett. Blue eyes meg már kész van, viszont azt filccel csináltam, és egyrészt elrontottam, másrészt kicsit too much lett a filc. Szóval őt még átrajzolom.
Köszönöm, hogy tudtok várni rá!😍

Legyen nagyon szép napotok, kedveseim!💜💜💜
H*-*

Freak Me OutWhere stories live. Discover now