Álom3

130 11 6
                                    

Épp a konyhában vagyok. Már este van, kint is teljes lenne a sötétség, ha a nagy lámpa melyet Holdnak hívnak, nem világítaná be az udvart. Kampányzárás van, ezért anya megint nem figyel rám. Nem is kell, hisz megvagyok egyedül, mindig is megvoltam. Vizet iszogatok, amikor észreveszek valami igazán szokatlant a szemem sarkából. Az ablaknál, ott ahol nem takarják ki a virágok, egy hatalmas szempárt látok. Engem figyel. Borzasztóan ijesztő, ahogy érzem a tekintetés magamon, azok a hatalmas szemek, egy percre sem eresztenek. Megelégelem és odafordulok. A szemembe néz, majd eltűnik. Vagyis... Csak azt hittem, hogy eltűnik. Átment az ajtóhoz. Az üvegen át figyelnek rám. Valakit hívott, mert kettő szempár helyett, négy figyelte minden mozzanatom. Figyeltek és figyeltek. Frusztlált lettem, félek. Ez nagyon ijesztő. A szemek hirtelen, felvették egész alakjukat és mostmár felegyenesedve néztek, és elvigyorodtak. Megint ugyanaz a mosoly. Hegyes, éles, kegyetlen, gonosz vigyor. Félek. Nem igaz. Rettegek. Remegnek a lábaim, viszont képtelen vagyok megmozdulni. Nagyon félek. Lassan lenyomódik a kilincs, és belépnek rajta a "szörnyek" akik eddig is rettegésben tartottak, csupán a nézésükkel. Nagyon félek. Kiáltanék anyának, hátha segít nekem, de nem jön ki hang a torkomon. Látom magam, amint mozdulni se vagyok képes, és kiáltást imitálok, de hang nem jön. A lények közelednek felém. Nem próbálok elmenekülni, nem próbálkozok tovább a beszéddel sem. Csak állok ott, mint a cövek, és figyelem a figyelőimet.

És ekkor felébredtem. Levoltam izzadva, és megdermedtem. Nem mertem megmozdulni, a szememet sem mertem kinyitni. Féltem, hogyha kinyitom, akkor meglátom az egyiket, amint figyel engem az ágyam mellett. Ha megmozdulnék biztos elkapna. Félek. Úgy ver a szívem, mint még soha. Majd ismét elalszom. Megint semmi. Se egy hang, se egy kép, csak a sötétség.

(7éves koromban álmodtam ezt. Mai napig félek ha csak rágondolok erre az álmomra. Most is vagy ezerrel ver a szívem.)
Megjegyzés: Ekkor még nem tudtam, a creepypastákról, sem a Figyelőről. Az előző álmomhoz is mondanám, hogy akkor még nem tudtam Bloody Mary-ről. Semmi ilyesmit nem tudtam.

Szépséges és paramentes napot!💜💜💜
H*-*

Freak Me OutDonde viven las historias. Descúbrelo ahora