"Derin kalk kalk saat 9 oldu. Hayvan herif " diyen Hazalın sesiyle uyandım. Her buluşma sabahı bu olayı yaşıyorum. Hazal saçımdan sürükleyerek uyandırıyor ve Selinay ile birlikte beni baştan yaratıyorlardı. Kendi düşüncelerime dalmışken kafamdan dökülen suyla afalladım..
"Kızım gerizekalı mısın sen uyuyan insan böyle mi uyandırılır canına mı susadın sen?" Diye çıkıştım o kadar sinirlendim ki gelen Selinay'ın arkasına saklanan Hazal'ın Selinay'ı savunarak üstüne atladım. Bir taraftan sürtük Selinay beni tutuyor diğer taraftan Hazalın çığlıkları susmuyordu tam o sırada gözüm saate takıldı 10 'a geliyordu. 1 'de buluşacaktım. İnternetten tanıştığım Botan Arazla. Hiç heyecanlı değildim her zaman ki gibi geçeceğini biliyordum. Biraz eğlendikten sonra onu engelleyip yeni kişiler arayacaktım yani her zaman ki gibi.. Botan Araz Şırnak'ta ingilizce öğretmenliği yapan 26 yaşında yakışıklı bir adam. Fotoğrafını görünce çok farklı hissettim değişik oldum ilk defa böyle hissediyordum. Botan beni amerikada yaşıyor diye biliyor şu an iş için mersine geldiğimi zannediyor. Şanslı olmalıyım ki oda Mersin e ailesini ziyarete gelmiş. Ve beni görmek için can atıyor. Pardon Gayeyi görmek için. Gayenin erkekler üzerinde ki etkisini seviyordum. Aslında bunu yapan kişi Derin olsaydı daha çok sevebilirdim. Neyse bunları düşünme sırası değildi hemen hazırlanmalıydım. "Gaye ay pardon Derin ne giyeceksin bence söyle açık bir şeyler gir ki aklını başından al şu adamın. " diye düşüncelerimden uzaklaştırdı Selinay. "Olmaz Selinay bu diğerleri gibi değil sanırım bu adamdan etkilendim her zamankinden güzel ve edepli olmalıyım. " deyince Hazalda Selinayda salak salak suratıma baktı. Ne bakıyorsunuz der gibi bi surat ifadesi takındım. Gidip dolabı açtım ve en kapalı en şık elbisemi giydim saçlarımı her zaman ki gibi Hazala makyajımı ise Selinaya bıraktım. 2 saatin sonunda hazırdım. "Oha kızım resmen taş gibi olmuşsun." Dedi Selinay. Hazalda Selinayı onayladı "Kızım adamın aklını başından alacaksın " vay be cidden harika olmuştum kusursuz görünüyordum. Hemen apar topar evden çıktık ve taksiye atladık kızlar her zaman ki gibi beni yalnız bırakmadı. Buluşacağımız cafenin önüne geldiğimizde "Biz hemen yan masada olucaz bir sorun olursa kas göz yap biz geliriz hemen" dedi Hazal. Bu kızları seviyordum keşke Çağrıda burda olsaydı ama beyefendi her zaman bu işlerime karşı olmuştur. Sağa sola bakarken onu gördüm. Botan. Botan Araz. O kadar masum bakışları vardı ki o an kendimden utandım. Beni görünce ayağa kalktı selamlaştıktan sonra oturmam için sandalyemi çekti. Ah tam bir centilmen...
"Tekrar hoşgeldin Gaye hiç 24 yaşında durmuyorsun çok daha küçük duruyorsun." Deyince bir an korktum o kadarda makyaj yapmıştım hemen önümde duran suyu içtim. "Hoşbuldum Botan. Teşekkür ederim Amerika bana yarıyor." Dedim hafif bir gülümseyle. Ucuz atlattim sanki inanmış gibi geldi. Laf lafı açtı bu adam beni etkilemişti ilk defa bu kadar uzun sohbet ettim biriyle. Ilk defa birine katlandım bu kadar. Kendimden geçtim.. Ayrılık vakti geldi. "Görüşmemize çok memnun oldum Gaye kendine çok iyi bak ben daha burdayım sende burdaymissin en yakın zamanda tekrar görüşelim" dedi ah çok isterdim ama olmaz. "Tabi ki ben buradayım görüşürüz mutlaka." Deyip çıkışa yöneldim. Ne kadar etkilensemde bir daha olmazdı. Ben Gaye Oğuzdum bir adamla iki defa görüşmezdim..
....
Başım çatlıyordu resmen. Alarm hala çalmaya devam ediyordu. Sinirle telefonu fırlattım. Ne yaptım ben ah canım note 3um sana zarar gelsin istemezdim çok şükür bir şeyin yok iyisin. "Derin ne yapıyorsun kiminle konuşuyorsun sen ah tabi benim salak kızım sadece telefonuyla aşk yaşar hayırlı bir damat getirmez bana seni doğuracağıma taş doğursaydim şu an evlenip 3 çocuğu olmuştu." Of anne yine başladık bu kadın benim ölüm sebebim olacak. "Tamam anne haklısın hadi çık hazırlanayım." Kapıyı kapatıp çıktı şükürler olsun. Yine sıradan bir gün yine Derinim. Hemen bir kot bir tshirt giyip aşağıya indim okula gitmek için hazırdım özel okul olduğu için serbest gidiyorduk çok rahat. Çağrıdan mesaj geldi hemen annemin yanağına güzel bir öpücük kondurup "Annelerin en hası gidiyorum ben öptüm baaaay" Deyip koşar adım çıktım evden. "Oooo bu ne güzellik Derin hanim yıkıyorsunuz ortalığı" Deyip yanağıma masum bir öpücük kondurdu. "Çağrım yine çok Şakacısın hadi gazla geç kalıyoruz. Bugün yeni ingilizce hocası gelicek umarım yakışıklı bir şeydir." Deyip kahkaha atmaya başladım. "Kızım salak salak konuşma asabimi bozma benim geldik in şu arabadan ben park edip geliyorum yanını bana tut." Kafamı tamam anlamında salladım. Sınıfa koşar adım gittim arka dörtluyu kaptim. "Selaaam" dedi kızlar aynı anda bende selam dedim çağrıda geldi tamamdık artık. Hocanın gelmesini bekledik. Çağrıyla sohbete dalmışken sınıftan ıslık sesleri yükseldi. " Merhaba çocuklar ben Botan Araz yeni ingilizce öğretmeninizim. Umarım güzel bir sene olur " Hazal ve Selinay şok olmuş şekilde bana baktı işte şimdi sıçmıştım.
Merhabalar, umarım beğenirsiniz:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Aşk
RandomSen kendini olduğun gibi kabul etmezsen karşısında kişi seni nasıl olduğun gibi kabul edebilir? Benim en büyük eksikliğim buydu ben kendimi olduğum gibi kabul etmiyordum. Eve kapanıp kendi dünyamı kurmuştum farklı şehirlerden farklı insanlarla tanış...