Bu sorunun cevabı çok zor gibiydi. Ama anladım ki sadece Gaye 'nin değil Derin 'in de etkisi varmış. Bunu öğrenmek bana güven verdi. Artık eskisi gibi olmayabilirdi. Kararımı vermiştim. Çağrı ile sevgili olamazdım. O benim çocukluk arkadaşımdı. Ama Botan Araz ile de olamazdı. Bunları düşünürken Çağrı nın yanımda olduğunu ve hala kolumu bırakmadığını unutmuştum. Bir bağırışla kendime geldim. Bu Selinay ın sesiydi. Ve sesindeki o öfkeyi hissediyordum. Bunun sebebini çok iyi biliyordum. Selinay' ın Çağrıyı çekmesi ile kolum kurtulmuştu. Hemen oradan hızla ayrıldım ama ne konuştular ne yaptılar merakı içimi kemirmişti. Tüm gece oturdum ve bunu düşündüm. Tabi Hazalla konuşmalaramızı mesajlaşmalarımızı söylemiyorum bile. Bir ara dalmışım bu yüzden alarm sesini bile duymamışım. Uyandığımda okula geç kalmıştım. Hemen giyindim ve çıktım. İlk iki ders ingilizceydi ve ders bitmişti. 3. Derste anca okula varmıştım dersin coğrafya olduğunu bildiğimden kantine doğru ilerledim. Derse girmeye hiç niyetim yoktu. Kahvaltı yapmadığım için çok açtım. Bir tost ve çay aldım. Onları yerken telefonumdan saate bakmak istedim. O kadar aceleyle çıkmışım ki telefonumu unutmuşum. Hemen kızlar tuvaletine gidip saçımı falan düzelttim. Kendime çok sinirliydim tuvaletten çıkarken " ben telefonumu nasıl evde unuturum of " diye sesli düşünürken Hazal ın " Derin nerdeydin seni aradım çok merak ettim " dediğini duydum ona telefonumun evde olduğunu söylerken zil çaldı. Sınıfa girdim tek boş yer vardı. Oda öğretmen masasının karşısındaki en öndü. Bu tam haksızlıktı. Bir yandan gözlerimi Çağrıdan kaçırırken matematik öğretmeninin sınıfa girmesi ile ders başladı. Ders bloktu bu yüzden uyumak istiyordum fakat en önde oturduğum için uyuyamadım. Öğle arası oldu pek aç olmadığımdan okulun etrafında yürürken arkamdan birinin beni tutacağını hissedince hemen arkamı döndüm. Ve gördüğüm kişi beni şok etmişti. Botan Araz dı. Kolumu tutup beni biraz ileri götürdü. Bana derse neden gelmediğimi sordu. Bende ona uykuda kaldığım için geç geldiğimi söylediğimde bana kızıp bir daha olmamasını söyledi. Gözümü ondan devirip başka yere bakarken sınıfın penceresinden Çağrı nın bana baktığını gördüğüm de kaşlarımı çattım. Benim ona baktığımı anlayınca hemen içeri saklandı. " Merak mı ettin ? " dedim Botan a . Oda " Hayır ne alakası var nerden çıktı bu şimdi " dedi. Yüzü kızarmıştı. Bunu görünce gülmeye başladım. " Neden gülüyorsun ? " dedi sesindeki tonu anlamıştım yakalandığını anlamış. Bende ona yok bir şey artık gidebilir miyim dedim halbuki yanında kalmak istiyordum. Ama yapamazdım. Oradan ayrılır ayrılmaz hemen Hazal ı bulup ona tüm bunları anlattım. Daha sonra öğle arası bitti ve gene derse girmek için sınıfa çıktık. Sıranın üzerinde bir not kağıdı gördüm. Şaşkınlık ile kağıdı elime aldım . Aslında bunu Çağrı dan bekliyordum ama yanılmışım bu notu bana Selinay yazmıştı.
Bu bölüm çok kısa oldu biliyorum o yüzden yeni bölümü daha erken yayınlayacağım..
Artık 4. Bölümü 3. Bölümün devamı sayarsınız..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Aşk
AcakSen kendini olduğun gibi kabul etmezsen karşısında kişi seni nasıl olduğun gibi kabul edebilir? Benim en büyük eksikliğim buydu ben kendimi olduğum gibi kabul etmiyordum. Eve kapanıp kendi dünyamı kurmuştum farklı şehirlerden farklı insanlarla tanış...