Yağmur iyice şiddetlenmişti.Taehyun, Okul çıkışı eve doğru ilerlerken başlayan yağmur ile birlikte çantasında her zaman bulundurduğu şemsiyeyi çıkartıp altına sığınmıştı. İnsanların üstü kapalı bir yerlere koşuşturması ile birlikte sokakta çok az kişi kalması ise onu azıcık olsun rahatlatmıştı.
Taehyun derin bir nefes aldı; bugün de okuldakilerin ona tiksinerek bakan bakışlarını düşündükçe canı acıyordu.
Istemsizce dolmuş gözünden bir damla yaş yanağına süzüldüğünde dudağını dişleyip ağlamamak için kendisini tutmaya çalıştı.
Şemsiyeyi tutan sıkı ellerini gevşetti ve bakışlarını yere indirdi. O sırada yanına bir yabancının ilişmesini beklemiyordu.
"Afedersin ve merhaba. Şey.. biraz seninle birlikte şemsiyenin altında durmamın mahsuru var mı?"
"N-ne" İrkilen Taehyun anın etkisi ile yalnızca yanında birdenbire beliren bu oğlana öylece bakabildi.
"Az kenara kay işte aa. Omzum açıkta kaldı, ıslanıyorum!"
Taehyun zaten bozuk olan sinirine bir de yanında beliren bu yabancı eklenince elindeki şemsiyeyle birlikte onu kovalayıp hıncını çıkarmamak için kendisini tuttu.
"O cüssenle sadece omzun ıslandığı için Tanrı'ya dua et."
"Ha ha diyene bak..,Cüce."
"N-ne dedin sen!?"
Sinirle şemsiyenin altında bu iri cüsseli çocuğa döndüğünde çocuk da sırıtarak ona bakıyordu. Islanmamak için bir adım daha bu minik oğlana yaklaştığında aralarında neredeyse hiç mesafe kalmamıştı.
Taehyun ağzı açık bir şekilde bakakalmıştı. Aralarında santimler olan karşısındaki yakışıklı dev'i tanıyordu.
Yanaklarının kızardığını hissettiğinde bir şey demeden arkasını döndü ve evine doğru tüm gücü ile koşmaya başladı.
Arkasında da ıslanarak ardından bakan bir Choi Soobin bırakmıştı.
"YAh! Bari şemsiyeyi bana bıraksaydın!"
_____
İlk türkçe Taebin kurgumuz da hayırlı olsuun Moa'laar🎉
Tae niye hemen kaçtı ya?Sonraki bölümde görüşürüz. Gitmeden oy atın lütfen♡
☆___☆___☆
•29.07.2020•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRAMA | Taebin, Beomjun
FanfictionOkulun popüler çocuğu Soobin ve onun dikkatini çeken kırmızı saçlı tuhaf çocuk. Taebin #1 Watty'deki ilk türkçe Taehyun&Soobin ship kitabı.