Pembe Saçlı Asosyal

535 74 101
                                    

"Hey, o çocuğu tanıyor musunuz?"

Kai ağzındaki atıştırmalığı yutup dikeldi:

"Kimi, şu gideni mi diyorsun? Onu kimse tam olarak tanımıyor, fazla içine kapanık ve tuhaf davranışları var."

"Neden sordun ki Soobin?"

Yeonjun kaşları kalkık bir şekilde ona bakarken sormuştu. Soobin ise meyve suyundan minik bir yudum alıp sevgilisine bakarak konuştu:

"Onu normalde de okul çıkışı eve dönerken görüyordum bazenleri, dün yağmur yağmaya başladığında o şemsiye çıkarınca yanına gittim ama bana tuhaf bir şekilde bakıp cüsseme, insanların imrenerek baktığı muhteşem tapılası cüsseme dev muamelesi yaptı! Kendi miniciğim demiyor da beni eleştiriyor! "

Dudaklarını büzüp pipetine uzandı ve bir yudum daha aldı.

"Bak anlatınca gene sinirlerim bozuldu."

"Sinirlerini bozan ne?"

Beomgyu elinde iki kutu soğuk kahve ile masaya gelmiş ve yerine yerleşirken sormuştu.

"Hani şu pembe saçlı içine kapanık oğlan var y...-"

"Hyuuuung! Benim için kahve mi getirdiiin!"

Kai kahve kutusuna doğru uzandığında Beomgyu havaya kaldırıp ondan uzaklaştırmıştı.

"Yok sana kahve felan, cezalısın. Ikisini de ben içiyorum. "

"Amaaa ne yaptım genee?"
Kai dudak büzerek bir Beomgyu'ya bir kahve kutusuna bakıyordu.

"Düşün bakalım bi"

"Dün yağmur yağarken sığındığımız ağacın altından seni biraz ıslan diye dışarıya doğru ittiğim için mi cezalıyım?"

Beomgyu kaşları çatık Kai'ye bakarken Kai devam etti:

"Eşyalarını sürekli izinsiz kullandığım için mi?"

"Hmm?"

"Ah dur, bugünkü matematik ödevini izin vermediğin halde sen kantine gidince kendi defterime geçirdiğim için sinirlendin değil mi?"

"Bekle.. nE? Cidden mi Kai?"
Beomgyu boştaki elini yüzüne çarpıp umutsuzca başını iki yana sallamıştı.

"Aish cidden.. ben delirmeden al iç şunu ve sessiz ol tamam mı? Senin bana karşı biraz akıllı uslu davranacağın zamanları göremeyecek miyim ben hiç?"

Kai kahveyi alıp Beomgyu'ya sevimli sevimli sırıttı, Beomgyu ise derin bir nefes aldı ve Soobin'e döndü.

"Evet pembeli asosyal çocuk, ne olmuş  ona?"

"Dün yağmurdan dolayı çocuğun yanına sığınmıştım ki beni orada öylece bırakıp koştu gitti.."

"PUHhahahaha!"

Kai'nin yunus kahkahası kafeteryada yankılanırken Beomgyu da sırıtarak Soobin'le alay ediyordu.

"Adam kaçıran sOoBinsHiiii. Kim bilir ne yaptın da kaçtı çocuk hahhaha!"

Yeonjun tek kolunu Soobin'in omzuna koydu

"Tabiki de Soobin bir şey yapmamıştır, çocuk sorunluymuş işte siz de biliyorsunuz ya?"

Yeonjun'un dedikleri ile kimse bir şey demedi ve konuyu değiştirdiler. O sırada önlerindekileri yiyip içmeye devam ettiler.

Soobin huzursuz olmuştu. Sevgilisinin dediklerine karşı çıkmak istiyordu. ' O sorunlu değil! ' demek istiyordu. Neye dayanarak böyle dediğini kendisi de bilmiyordu ama öyleydi. Öyle hissediyordu. Hislerine güvenirdi.

Soobin'in bu çocuğa karşı merakı sebepsizce artıyordu, onunla tanışmak istiyordu. Onunla tanışacaktı.


_______

Fic'te yan shipi Beomjun mu yapsam Beomkai mi bilmiyorum.

Akışına bırakcaz artık ;)

Sizi seviyore galp♡

DRAMA | Taebin, BeomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin