Yeni Arkadaşlar

299 50 8
                                    

Birden gelen ilhamla yb yazdım iyi okumalar ~

"Ayrılalım."

"N-ne demek ayrılalım??" Yeonjun şaşkınlıkla hiçbir açıklama yapmadan birdenbire ayrılmak istediğini söyleyen Soobin'e bakıyordu.

"Ben... biz yalnızca birbirini tamamlayan kişiler değiliz Yeonjun, iyi anlaşıyoruz ancak bundan ilerisi yokmuş gibi hissediyorum. Ki zaten aslında öyle, yalnızca göstermelik bir ilişki." Yeonjun'un yüzüne bakarken ekledi "Üzgünüm."

Yüzüne birden inen tokatla Soobin'in başı yana savruldu. Başını tekrar kaldırıp Yeonjun'la göz göze geldiğinde ise onun dolmuş gözlerini gördü.

"Bu ilişkiyi ciddiye almayacaksan ne diye baştan bana teklif yaptın ki sersem! Benden gerçekten hoşlanıyorsun sanmıştım, teklifini kabul edersem belki ben de senden hoşlanmaya başlayacağımı ve... eski sevgilimi unutabileceğimi düşünmüştüm! B-ben.." hıçkırığı cümlesini böldüğünde derin bir nefes aldı.

Ikisi de bir süre sessiz kaldılar. Soobin üzgün bir halde yere bakarken Yeonjun da yavaşça sakinleşmeye ve biraz düşünmeye başladı.

"Okulda lakabım Kazanova'ydı. Herkes bizi yakıştırmaya başladığında ilgimi çektin ve çıkma teklifi ettim. Hemen kabul ettiğinde sen de benim gibi öyle ciddi düşünmüyorsun sanmıştım.  Teklifimi kabul ederken böyle şeyler düşünebileceğini gerçekten düşünmemiştim. Özür dilerim Yeonjun. Gerçekten.. Özür dilerim."

Yeonjun derin bir nefes aldı. "Pekala.. Sorun değil. Sevmediğin halde benimle olmaya devam etmen daha kötü olurdu. En azından şu anda bana karşı dürüstün."

Soobin Yeonjun'un onu böyle anlayışlı karşılamasını beklemiyordu. "Kendimi daha kötüsüne hazırlamıştım. "

"Ne?"

"Anlayışın için teşekkür ederim Yeonjun, ister misin bilmiyorum ama arkadaş kalabilir miyiz? Senin gibi iyi birisini kaybetmek istemiyorum. "

Karşısındaki çocuk kafa salladı. "O..olur ama her şeyi sindirmem için biraz zamana ihtiyacım var."

Soobin Yeonjun'u üzmeyi istemiyordu, en iyisi buydu. Eğer Yeonjun, Beomgyu'dan Taehyun ile alakalı bir şeyler duyarsa aldatıldığını düşünür ve her şey daha kötü bir hal alabilirdi.

***

"Hey, merhaba. Siz Soobin'in arkadaşıydınız değil mi?"

Kai otomatta üzüm suyunun düşmesini beklerken yanında konuşan çocuğa döndü. "Evet."

Taehyun heyecandan ne yapacağını şaşırmış, gergince gülümsüyordu. Soobin dışında yeni bir arkadaş edinmek, sosyalleşebilmek istiyordu. Ve buna Soobin'in herhangi bir arkadaşıyla başlamak harika bir fikir gibi gelmişti. -Tİ. Şimdi ne diyeceği hakkında hiçbir fikri yoktu.

Kai otomattan düşen üzüm suyunu aldıktan sonra tekrar Taehyun'a döndü. "Bir şey mi olmuştu? "

"Adım Taehyun! Kang Taehyun." Hızla elini uzattı. "Arkadaş olabilir miyiz?"

Kai gülmeye başladı. "Bir an ilan-ı aşk yapacaksın sandım. "

"N.ne?"

"Bu çok olur da, seni de onlardan sandım. Ben de Kai, Kai Kamal Huening."

O sırada sesli bir şekilde yanlarına gelen Beomgyu onları böldü. "Altı üstü iki içecek alacaktın Kai, gene kiminle flörte daldın!" Kai'nin kolundan tutup onu çekiştirirken tanıdık kırmızı saçlı oğlanı görmesi ile duraksadı.

"Sen Soobin ile öpüşen çocuksun!"

"Bekle.. Ne!?"

"Cidden NE?"

"Kai'mi de mi ayartacaktın yoksa!"

"Saçmalamayı kes Beomgyu."

"Soobin'le öpüştüğümüz falan yok."

Ikisi de sinirli bir şekilde ona bakarken Beomgyu kahkahayı bastı. "Sakin olun be şaka yapıyorum altı üstü. "

Göz deviriren Kai'ye aldırmadan Tae'ye döndü. "Sen de bizimle oturmak ister misin, seni biraz daha yakından tanımak isterim."

"Evet bize katılsana, bugün Soobin de Yeonjun da bizi astı."

"Şu vıcık vıcık sevgililik işleri ile meşgullerdir büyük ihtimalle."

Son dedikleri ile Taehyun'un yüzü düşse de onlara belli etmedi. "Tabii, size katılmayı çok isterim."

_____

Yeonbin'i ayırmak çok zordu ühü:"(.. ama napim taebin aşklarım için gerekliydi.

Neyse sonraki bölümde görüşürüzz~

DRAMA | Taebin, BeomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin