Kaçan Kovalanırmış(CİDDEN!.)

496 78 135
                                    

Medya ile dinlemeniz tavsiye olunur kessinlikle medya ile dinleyin medya acayyyip güzel kulaklarınızı bu şaheserden eksik etmeyin iyi okumalar 💙

Soobin, okul çıkışı bir köşede Taehyun'un çıkmasını beklemiş, o çıkıp biraz ilerleyince de peşinden onu takip etmeye başlamıştı.

Okulda onu öğle arasından sonra hiç görememişti. Tenefüslerde de onu aramıştı ancak sınıfını bilmemesi işini iyice zorlaştırmıştı. O da mecburen onunla konuşmak için okul çıkışını beklemek zorunda kalmıştı.

Tuhaf hissediyordu, çoğu zaman bu pembe saçlı çocuğu önünde yürürken görmüştü ama bu sefer farklı hissediyordu.

Bir sapık gibi..

Başını hızla iki yana salladı, sadece arkadaş olmak, en azından tanışmak için peşinden gidiyordu.

Taehyun'a yetişmek için adımlarını hızlandırdı, tam aralarında bir metre kalmıştı ki Taehyun arkasındaki Soobin'i fark etmişti.

Hemen önüne dönüp adımlarını hızlandırınca Soobin de hızlanma mecburiyetinde kalmıştı.

Soobin hızlandıkça Taehyun daha da hızlanıyordu. Buna daha fazla dayanamayacağını düşünen Soobin koşmaya karar verdi.

Soobin koşmaya başlar başlamaz Tae'nin göz bebekleri büyüdü ve o da hemen koşmaya başladı. CİDDEN bu çocuğun sorunu neydi!? Neden bir sapık gibi onu takip edip duruyordu?

"HEEEY BEKLEEE, sadece konuşmak istiyoruum!"

Soobin Tae'nin ondan daha hızlı olduğunu fark ettiğinde son çare bağırmaya karar vermişti.

"Benimle sorunun NEE!? Beni rahat bırak artık!!"

"S...Shadece.."

Soobin nefes nefese kaldığı için zor bağırabiliyordu.

"Ya DURSANA IKI DAKIKA VALLA YEMEYECEĞİM SENİ!"

"Kalın kafalı mısın?! Seninle konuşmak istemiyorum diyorum işt..-AĞHHHH!"

Taehyun Soobin'e bakarak bağırdığı için önündeki elektrik direğini görememişti. Haliyle de ona çakılıp popo üstü düşmüştü.

Choi Soobin anırarak gülmemek için kendini tuttu. Komik duruyordu ama canı çok acımış olmalıydı.

Yanına varıp endişe ile dibine çöktü ve hızla bir şey olmuş mu diye ona baktı.

"S..sen iyi misin..? Bir yerin acıyor mu..?"

Taehyun dolu gözleri ile cevap verdi:

"Yok acımıyor az önce direğe çakılan ben değildim! "

"Ya cidden.. şu gereksiz sinirini iki dakika kes."

Soobin otoriter çıkan sesinin ardından Tae'ye uzanmış ve önündeki pembe saçlarını geriye atmıştı. O sırada alnındaki minik yarığı görmesi ile göz bebekleri büyüdü.

"Ambulansı aramamı ister misin, ç-çok acıyor mu?"

"H-hayır.. zaten önümde bir şey olduğunu son anda fark edip biraz yavaşlayabildim. Kafam önde olduğundan alnımı çarptım. Çok acımıyor. "

Soobin Tae'ye hâlâ endişeli bir şekilde bakarken Tae konuşmaya devam etti:

"Şimdi gideceğim. Umarım peşimde bir sapık koşturmaz.."

Ayağa ani bir şekilde kalktığında başı döndü ve bir anlık dengesini sağlayamadı, Soobin hızla ayaklandı pembe saçlı çocuğu tuttu.

Çocuğu kollarından sıkıca tutmuş kaşları çatık ona bakıyordu:

"Cidden ne inatçısın ama.. Sadece seninle tanışıp arkadaş olmak istiyordum. Ne diye deli danalar gibi koşmaya başladın ki?"

"Tanımadığın birisi 'deli danalar gibi' arkandan koşsa sen ne yaparsın acaba?"

"Haha. Bizim okulda beni, Choi Soobin'i tanımayan mı var?"

Taehyun boş yüz ifadesi ile bir süre Soobin'e baktı. Zaten senden kaçma sebebim o.. demek istedi. Derin bir nefes alıp kollarındaki ellerin bileklerinden tutup kendinden uzaklaştırdı.

"İsmim Taehyun, Kang Taehyun. Bu beni rahat bırakman için yeterli mi?"

Taehyun onunla böyle konuştukça Soobin'in canı yanıyordu. O neden bu kadar aksiydi? Neden bu kadar inatçı ve kabaydı? Neden sürekli ondan kaçmaya çalışıyordu?..

Ve Soobin neden gene de bu çocuk hakkındaki şeyleri merak etmeye devam ediyordu...?

Soobin sesini çıkarmadan hızlıca çantasındaki yara bandını buldu, ardından Tae'ye doğru bir adım attı. Alnının önüne düşen saçları geriye atıp tam minik yarığın üzerine gelecek şekilde yara bandını nazikçe yapıştırdı.

"Biraz daha dikkatli olursun artık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Biraz daha dikkatli olursun artık. Ve hayır. Yeterli değil. "

Gamzeleri ortaya çıkacak şekilde gülümseyip Taehyun'a göz kırptı ve çantasını sırtına geçirip oradan uzaklaştı.

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


***

Bu kaçma kovalama işi QOFNQOFNOQD MUHTEŞEM birden gelen ilhamla yazdım umarım sevmişsinizdir bilmiyorum :')

Gitmeden sol alttaki minnak yıldıza basabilir misin♡

Sizi seviyore bb💛

DRAMA | Taebin, BeomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin