Büyümüş Minik Sorunlar

466 75 113
                                    

Medyadaki şarkı çok hoş btw

Sabahın ilk ışıkları odasına dolarken yatağında pencereyi arkasına alacak şekilde döndü ve uykusuna kaldığı yerden devam etti.

Alarmı çalana kadar.

Uzanıp alarmı kapattı ve yatakta sırt üstü döndü, tavanı izlerken rüyasını düşünmeye başladı:

Soobin ile birlikte ağaçlık bir tepede oturmuş piknik yapıyorlardı. Soobin bir şeyler diyor, ardından kahkahalar atıp Taehyun'a göz kırpıyordu.

Eli usulca alnındaki yara bandının olduğu yere gitti, o sırada yanaklarının kızardığını hissetti.

Hızla yatağından çıktı ve hazırlanmaya başladı. Aklında düşünceler dolup taşıyordu. Sahi Soobin kendisi ile gerçekten tanışmak istiyor olabilir miydi?

Belki.. küçük bir ihtimal.

Ama bu çok saçmaydı. Onun çok havalı bir sevgilisi, eğlenceli arkadaşları ve geniş bir sosyal çevresi vardı. Kendisi ise sadece kötü dedikodulara sahipti.

Aslında Taehyun kimseye öyle kötü bir şey yapmamıştı.

Liseye geçtiğinde, sınıfındakiler genel olarak ortaokulda da arkadaş olan kişilerdi. O yüzden kimse kaynaşma konusunda sıkıntı çekmemişti. O hariç.

Lisenin ilk günü heyecanla sınıfa girdiğinde kimsenin oturmadığı boş sıranın olmadığını fark etmişti, o yüzden yanı boş olan bir kaç kişinin yanına gitmiş ve oturup oturamayacağını sormuştu. Sorduğu herkes yanına şu şu arkadaşının geleceğini söyleyip Tae'nin yanlarına oturmasına izin vermemişlerdi. Taehyun ise sırtında çantası ile duvar kenarındaki köşeye geçmiş, öğretmen gelene kadar ayakta tek başına beklemişti.

Bazı öğrenciler arada arkalarına dönüp kucağında çantası ile ayakta dikilen Taehyun'u süzüyor, ardından yanındaki ya da etrafındaki arkadaşlarına bir şeyler söyleyip hepsi birlikte kahkahalar eşliğinde gülüyorlardı.

Taehyun o gün çok dışlanmış hissetmişti. Ondan sonraki günlerde ise yanına tanışmak için gelen bir kaç kişiyi samimiyetsiz bulmuş, onunla tekrar alaylar etmek için fırsat aradıklarını düşünmüştü.

Taehyun kimse ile arkadaş olmamış, kendisini tamamen derslerine yoğunlaştırmıştı. Arada ona laf atan kişilere laflarını güzelce verdiğinde, sınıftakiler yavaş yavaş Tae'ye kin tutmaya başlamış, hep birlikte bir şeyler düşünüp Taehyun'u tüm okulun önünde rezil etmişlerdi.

Bu olayların ardından bir de başına asılsız söylentiler çıkmıştı. O daha ne olduğunu anlayamadan çoğu kişinin iğneleyici bakışları kendisini bulmuştu.

Ah durun biz buraya nereden geldik.?
Heh doğru ya, Soobin..

Kendisinin bir sınıf üstü olduğu için belki onun hakkındaki kötülemeler kulağına fazla gitmemiş olabilirdi. Ama gene de birden bire tanışmak istemesi, hatta sırf bunun için ciddi anlamda PEŞİNDEN KOŞMASI çok tuhaftı.

Ama gene de.. onunla eğer alay ediyorlarsa bile bu yara bandı Taehyun için çok değerliydi. Uzun süredir ilk defa birisinin onu düşünerek verdiği bir şeydi.
(Yazar şu köşede ağlıyor)

Saçlarını iki yana ayırdı ve yara bandının gözükmesini sağladı, bugün okula böyle gidecekti. Aynadaki yansımasına hüzünle gülümsedi ve çantasını koluna takıp evden çıktı.

***

o(〒﹏〒)o

DRAMA | Taebin, BeomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin