Üşütmüşüm

648 85 207
                                    

"(...)_Soobin?"

Birden ona seslenilmesi ile masadakilere döndü.

"Hıh, bir şey mi dediniz?"

"Ah cidden bugün aklın nerede senin, çok dalgınsıın."

Beomgyu'nun dediklerine karşı çıkacaktı ancak bunu gereksiz buldu.

"Dün üşütmüşüm, gece rahat uyuyamadım. Uykusuzluktan olabilir.."

"Ah cidden sevgilim, kış daha gelmeden üşütüyorsan kim bilir kışın ne kadar hastalanırsın.. Kendine dikkat et biraz."

Yeonjun endişeli yüz ifadesi ile birlikte Soobin'in elinin üzerine elini koymuştu.

"Dün Yağmura yakalandım, ondan üşüttüm. Endişelenmene gerek yok bir tanem."

Uzanıp Yeonjun'u yanağından öptü ve gülümsedi, ikili aşk dolu gözlerle birbirine bakarken Beomgyu ayağa kalktı ve dikkati üzerine çekti.

"Içecek bir şeyler alacağım, bir şey isteyeniniz var mı?"

"Hmm, ben dondurma istiyorum.. ya da dur dur vazgeçtim soğuk kahve istiyorum. Ama şey..BEKLE!.."

Gitmekte olan Beomgyu, koluna yapışan Kai'ye sinirle baktı.

"Karar ver artık, gideceğim hemen!"

Bağırması ile Soobin ve Yeonjun da ona şaşkın bir halde bakmıştı.

"Sorun ne Beomgyu, neden bu kadar acele ediyorsun ki?"

Başını yan tarafa kaydırdı ve hızlıca konuştu Beomgyu:

"Tuvalete uğramam gerekiyor da ondan, hff.. her neyse."

Kolunu kurtarıp arkasını döndü ve hızla masadan uzaklaştı.

"Tuuhaf...,galiba bugün modunda olmayan tek kişi ben değilmişim. "

Soobin alıştırmalığını yemeye geri dönerken Yeonjun Beomgyu'nun ardından hâlâ bakıyordu.

Kai ise Beomgyu'nun gelirken kahve getirip getirmeyeceğini düşünüyordu.

____

Tek başına oturmuş kitabının üzerinden karşı masadaki dünkü dev çocuğa bakıyordu. Kitabına her odaklanmak istediğinde oradaki bir hareketlilikle dikkati dağılıyordu.

"Ah cidden.. Neden dün öyle kaçtım ki..."

Bu soruyu kendine 7. Soruşuydu.

İçeceğinden büyük bir yudum alıp  tekrar onların tarafına doğru baktığında öksürük krizine tutuldu.

"Yuh kardeşim oha ama aile var burda.. Yedi bitirdi çocuğu gözümüzün önünde..."

Bir süre öylece izledi.

"Amaan banane ne diye bakıyorsam."

Başını kitabına indirdi ama kitaba odaklanamıyordu, başını kaldırıp tekrar bakma isteği baskın geliyordu.

Ayağa kalktı, fazla hızlı kalktığı için sandalyesi geriye doğru devrildiğinde etraftaki kişiler ona sanki dünyanın en aptalca hatasını yapmış gibi baktılar.

Taehyun hemen sandalyeyi kaldırdı ve kitabını kucağına alıp oradan uzaklaşmaya başladı. Giderken arkasından konuşulan lafların birkaçını duymuştu.

"Kendini ne sanıyor bu?

"Okul birincisiyim diye kendini havalı sanıyor ne yapsın yavrucak."

"Ergenliğinden çıkamadığı ortada."

Taehyun derin bir nefes aldı ve adımlarını hızlandırdı.

Soobin ise onun gidişini seyredip, tekrar önüne dönmüştü.

____

Yeonjun ile Soobin sevgili demek UwU

DRAMA | Taebin, BeomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin