El sopar havia anat de puta mare. Els dos amants de la Paula s’havien conegut aquella mateixa nit, però estava clar que hi havia bona química entre els tres. Ja durant les postres els peus havien estat jugant sota la taula, indistintament del propietari de les cames, i les mirades còmplices anaven assentant la tònica de la nit. Algú va proposar fer l'última copa al club directament, i un cor de rialles nervioses va confirmar el pla, com si tornessin a ser adolescents, amb el cor accelerat i les hormones desbocades.
El viatge en taxi es va fer etern, apretats tots tres al seient de darrere, agafant-se fort de les mans i el cor bategant amb força amb el desig de volar i ser lliures. El fred aire de la nit els va rebre quan arriben al destí, contrastant amb la calor que senten dins seu i entren corrents al cau de secrets i somnis que era el club, encisats encara dins la seva pròpia bombolla de desig i passió que flota fins a esclatar en uns puffs apilats en un racó.
El Jamal li treu l’abric a la Paula i l'empeny dolçament contra els coixins mentre el Lucas seu expectant a un costat, disposat a gaudir mirant. Els abrics cauen oblidats, seguits pels pantalons d’ell. No porta res a sota. La Paula es puja la faldilla lentament mentre es mossega el llavi inferior y els ulls blaus li brillen, il·luminant la sala amb la intensitat del seu desig. Les mans del Jamal no es fan pregar per respondre i recorren el cos de la castanya amb deliri i reverència i els llavis es fonen en un petó. Es separen i esbufeguen, agafant aire amb dificultat, i miren de re-ull al Lucas que ja es masturba amb calma i plaer, expectant de veure com segueix. Durant uns segons es miren i somriuen amb tendresa els tres i llavors, amb renovades ganes, es tornen a perdre’s en la voràgine del sexe. Ella li treu la camisa mentre ell obre la part inferior del body d’encaix, massa humida després de tanta expectació, els dits llisquen amb facilitat a l'interior d'ella, provocant uns dolços gemecs que el Jamal es disposa a absorbir conscienciosament, omplint-la de petons. Dos dits a dintre, i un tercer dibuixant cercles sobre el clítoris, no triguen a portar-la al precipici de l’orgasme i mentre crida ella s’aferra al Jamal, entertolligant les cames als malucs i esgarrapant-li l’esquena. Ell es sacseja amb el dolor, l’erecció ja dolorosament a punt per entrar en acció i li suplica en silenci, clavant-li els ulls d’avellana mentre panteixa mig anat. La Paula ronroneja per resposta i tanteja a la cerca de la seva cartera, però el Lucas se li avança i li atansa un preservatiu. S’apropa i s’agenolla al costat de la parella, mentre segueix acariciant-se el penis i agafa primer un i després l’altre del mentó, per fer-lis un petò. S’estira al seu costat, la cascada de rínxols daurats contrastant amb la seda negra dels coixins, acariciant distretament els cabells de la Paula, ben a prop per poder tenir un primer pla de l’expressió d’ambdós mentre el Jamal ja llest es torna a introduir dins d’ella, aquest cop amb el seu membre.
Després d’uns segons de pausa, com els que precedeixen a la tempesta, les envestides d’ell fan que la Paula s’enfonsi més contra els coixins i decideix amarrar-se al cos del seu amant per poder mantenir-se al lloc. Després d’un ràpid petó, la boca d’ella es dirigeix a la clavícula, on mossega fort, prou com per fer-li aquell nivell de mal que sap que el torna boig. Ell respon follant-la encara amb més vemehència i somriu àmpliament quan nota que el Lucas es col·loca al seu darrere. El lubricant cau a doll sobre el seu cul i els dits d’ell s’enfonsen amb cura dins del Jamal, fent que durant un moment perdi el ritme i s’abraci a la Paula expectant. Ella sospira i lentament llisca una mà entre els cossos d’ambdós, començant a masturbar-se, excitada amb la imatge del Lucas recorrent el coll de l’altre home, llepant delicadament les marques que ella ha deixat minuts abans. El Jamal s’estremeix amb la pell de gallina i reprimeix un crit quan l’altre mà del ros comença a acariciar-li els testicles. La Paula li pren la cara per besar-lo i mou els malucs reclamant que la segueixi penetrant, ordre que el Jamal es veu incapaç de desobeir. El Lucas somriu amb dolçor a la seva amant, i s’aferra al cul del Jamal per immobilitzar-lo mentre amb cura s’endinsa dins d’ell, provocant que l’altre cridi de plaer. Durant uns segons es queden els tres quiets, connectats físicament i es miren en silenci, amb els cors bategant fort al compàs. Les envestides retornen, i aquest cop són tres els que es mouen i gemeguen, connectats amb el seu costat més animal, entregant-se al plaer. Follen sense pressa i sense pausa, oblidant-se de res més que no sigui aquest moment, el seu món acaba en la pell de l’altre.
El Jamal gemega i esbufega, i s’abandona al ritme dels altres dos, que el besen i el porten al límit cadascun per un costat. Penetrant i sent penetrant, ell no triga a arribar al seu límit, i mentre nota com el membre del Lucas l’omple per dins, ell es buida amb un últim crit dintre la Paula, desplomant-se sobre seu. Durant uns segons es queda en blanc, esgotat, però la mossegada d’ella a l’orella torna a despertar l’animal del seu interior. Es remou buscant una nova postura, i el Lucas li deixa espai de seguida, sortint un moment que aprofita per assegurar que el condó està ben posat. La noia no perd el temps tampoc, i l’agafa del cabell per amorrar-lo contra el seu cony, on el Jamal es posa a beure amb delit tota l’ambrosia que ell mateix a ajudat a aflorar. El Lucas es torna a preparar per endinsar-se en ell, no sense abans bufetejar amb força el seu cul, deixant una marca que lluny d’importar sap que serà un bon record pel Jamal. La Paula sospira amb delit, deixant-se perdre en les noves sensacions que li provoca la llengua de l’amant entre les cames, portant-la ben ràpid a un nou orgasme. Obre els ulls de cop i es troba amb la mirada del Lucas, mentre sent com les primeres onades de plaer l’envaeixen i es mou amb elles, al mateix ritme que la llengua del Jamal, al mateix compàs que el penis del Lucas. Ell li retorna la mirada apassionat i augmenta la velocitat, les ungles clavades a les natges del Jamal, els ulls clavats en els d’ella, absorbint cada petit detall de la seva expressió mentre es corre, i deixant-se emportar ell també per un orgasme.
Cau esgotat en els coixins al costat, traient-se amb cura el preservatiu. La Paula s’ha aixecat un moment dels puffs, mentre el Jamal el mira de dalt abaix amb un somriure voraç que indica que no pensa deixar que això acabi aquí. El Lucas riu amb força i s’estira, disposat a ser ell aquest cop qui es deixa fer. El Jamal entén ràpidament la proposta i gateja fins a ell, llepant-se els llavis mentre per la cua de l’ull veu com la Paula treu un grapat de joguines de la bossa i es despulla totalment per seguir jugant. Els tres somriuen, acalorats i feliços, disposats a gaudir d'aquest moment íntim i màgic, follant acompassats.
..........
Seguidme en twitter: @AfroditaModerna para estar al día de todo!
ESTÁS LEYENDO
Sábanas enredadas -Relatos eróticos-
Roman d'amourConjunto de relatos breves eróticos. Parejas de diversa sexualidad y demografía.